Inlägg från: 3 Barnsmamma 06 09 11 |Visa alla inlägg
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Emmaljunga tråd, Vol 5

Någon som vet vad ett nytt chassi kostar? Sugen på ett vitt och rosa

• 3 Barnsmamma 06 09 11

Någon som har scooter s? Vill för för och nackdelar. Skulle ni sålt nitron för att köpa scooter s?

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    Grizabella skrev 2012-05-07 08:51:24 följande:
    Behöver en ny vagn till 2-åringen då vår andra vagn sönder, funderar på en scooter då han måste ha en sovvagn på dagis, iallafall fram till sommaren, tror ni en normallång 2-åring får plats i en scooter? Problemet är att vi väntar vår tredje son så samtidigt skulle jag vilja ha en duo/kombivagn, är det någon av Emmaljungas modeller som är stora nog att passa en 2-åring. För när bebisen kommer i augusti kommer jag ju använda syskonvagnen när alla barn är med, men vill samtidigt ha en enkelvagn, duo/komi när jag är ute själv och går med bebisen, vill ju inte heller sätta den nya bebisen framåtvänt i en scooter när han är 6 månader och det är dags för sittdel, då kommer 2-åringen vara nästan 3 år och säkert använda ståbräda vilket gör att man inte använder en syskonvagn lika ofta.

Min är 3 och vi har mest enkelvagn och ståbräda när vi inte ha syskonvagn. Men när jag är ute själv med 3 åringen så åker han i nitro/citycross och det funkar men skulle han somna så får man dra ber honom annars ligger han med huvudet i stången som är längst upp på ryggstödet. Skulle nog satsa på en sån vagn och ha tills syskonet kommer för då kan du ha ståbräda på bör ni inte tar syskonvagnen.
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Eddam skrev 2012-05-09 10:51:28 följande:
    Ni som kan allt, visst passar samma (emmaljunga) ståbräda till city cross som till Nitro?!

Ja det är samma på de vagnarna
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Ingen som har en scooter s och vill berätta för/nackdelar Även om set är värt att byta vagn från nutrition scooter s. Dottern är 14 mån

• 3 Barnsmamma 06 09 11

Någon av er som haft en cameleon? Ångrar man sig om man byter nitron till en cameleon?

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    t0va skrev 2012-05-14 18:04:37 följande:
    Jag har inte haft men provkört och jag gillade den inte alls.

Vad gillade du inte ?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Någon som vet när de nya färgerna kommer? Någon som har scooter s? Är ni nöjda m den?

• 3 Barnsmamma 06 09 11

Letar nitro 2012 på blocket men verkar som ingen säljer dom ännu. Kanske blir när de nya färgerna kommer? Ngn som har koll på de nya färgerna ?

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    fridajonsson skrev 2012-05-15 07:05:10 följande:
    VECKA 24 KOMMER EMMALJUNGA PRESENTERA DE NYA FÄRGERNA FÖR BUTIKERNA!

Tack! Spännande!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5