-
jag är nästan helt säker på att nitron kom hösten 2008. Vi fick dottern på sommaren och då fanns den inte iaf.....3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-31 10:56:55 följande:Viket år kom nitron ut? ser en annons på en 2007 som tog ut 2008. Borde inte det vare en cerox 360?
-
När jag var på babyproffsen så frågade jag om det kom någon ny scooter och då med svängbara hjul och det sa hon att det troligen skulle göra, men först efter nyår.....
-
aha ok....vad synd, hade också hoppats på en ny scooter!Zelmilainen skrev 2010-05-31 14:06:41 följande:emmaljunga brukar ju dock presentera alla sina nyheter till juni även om de inte kommer ut förrän efter efter nyår... så var det ju bla med deras spider...
-
Vet du vilka fäger som kommer få svart chassi?
Åhhh jag vill ha en vagn med svart chassi=) -
Vad kostar emmaljunga spider?
Är den ok som enda vagn?
Är det stor storleksskillnad mellan den och scootern?
Är viloläget ok?
Ska på semester och kommer inte få in scootern (som vi har) tillsammans med all packning, men vill inte köpa någon kass sulky, men spidern är kanske bra mycke mindre?
Blir den ganska platt när man fäller ihop den? -
Tjejen min blir 2 år i sommar...då kommer den ju knappt skilja någonting i pris från scootern. Hade ju hoppats på att den skullevara lite billigare....LitenpåG skrev 2010-06-10 10:51:08 följande:Den koster 1995.- rekommenderat pris från Emmaljunga. Vill du ha soltaket (suflett) till koster den 450.-
Viloläget är väl inget att hurra för, hur gammalt är barnet?
Finns det någon bild på nya spidern med soltak? -
Emmaljungas sittdyna " Minimizer" vad kostar den och i vilka färger finns den?
-
Någon som vet om Quadroliften passar i citykorgen?
-
Vilken butik är det?SaraKlippan skrev 2010-07-21 21:50:02 följande:Jag ska snart beställa min emmaljunga duo edge :) längtar till ja får hem den :)
Ska handla av en pytte liten återförsäljare i en liten håla här i skåne...
ska beställa en med classic chassi och pp black/red tror jag att det blir :)
Hon i den lilla affären ska ha 7600 för den vagnen och när ja frågade på babyland så vill de ha 7995 för samma vagn... trodde de skulle bli billigare på babyland eftersom det är en så stor kedja... borde inte de kunna hålla lägre priser?
Blev jätte förvånad! Men glad :) så mysigt med en liten butik och personligare service tycker jag :)
Jag bor också i skåne =) -
Passar sittdelen till City Jet på ett Nitro-chassi?