Emmaljunga tråd, Vol 5
Vilken du ska ha beror väl mycket på hur pass viktiga dessa detaljer är. åker du mycket buss och har lite plats i bakluckan på bilen kan det va viktigt liksom stabiliteten.
Wohoo! Vagnen jag beställde har kommit Jag som har telefonfobi ringde till och med Babyland och frågade om den. Då har man verkligen blivit barnvagnsnörd
Har bilder på min nya Emmaljunga Ozone City i galleriet nu ifall nån vill se Min dotter som är 9 månader sitter i, verkar sitta jättebra. Älskar vagnen!
Hej! Måste fråga er som har Emmaljunga Ozone city om ni har problem med att bromsen "fastnar" när man typ ska av bussen? På min vagn så fastnar bromsen typ alltid på ena hjulet så jag måste köra fram vagnen så den släpper. Ni som har Nitro har väl samma chassi så ni kanske också kan svara. Har inte det problemet när jag inte åker buss. Vet inte om jag bara måste olja in bromsen på nått sätt kanske...
Ok, jag får kanske leva med det
I min förra vagn va problemet det motsatta.. bromsen ville inte stoppa ordentligt förrän den hamnade i rätt läge (Brio), antar att man aldrig kan ha den perfekta vagnen
Måste fråga er som har en Twin Nitro, hur funkar den att köra när det är snö ute?
Ska visst ha en busunge till i december (inte så planerat men) så måste ha en syskonvagn så småningom. Jag älskar min Ozone, så Nitron som är ganska lik känns som det jag helst vill ha.
Vad glad jag är nu att jag köpte citykorgen till min Ozone också Trodde inte den skulle behövas än på nått år...
Hej! Tänkte kolla om det är någon här inne som har en Emmaljunga Twin Cerox 360 (2008)? Undrar nämligen om framhjulen är svängbara. Hittade en annons och priset är bra men jag vill definitivt ha svängbara hjul (man kan inte se framhjulen på bild).