Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

Armani skrev 2010-07-22 12:05:17 följande:
    Jepp, City Jet är det. Vet inte vad färgen heter, den är ljus ljus blå/isblå. En skötväska från Babytravel följer med i samma fär.
    tänkte mest att det ser bättre ut om man kan skriva ut vad färgen heter som har...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Armani skrev 2010-07-22 13:32:28 följande:
    Ja det gör det nog, men jag har tyvärr ingen aning om vad färgen heter Obestämd Men du har ingen idé om hur mkt jag skulle kunna ta för den?
    det finns nog andra i tråden som är bättre på sånt. jag skulle ej köpa begagnat (varför spelar mindre roll), men som du säger är det ju onödigt att bara kasta den om nån annan kan och vill ha glädje av den. testa att ta kort och lägg upp här så kanske nån kan hjälpa till med vad färgen heter.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Sissi82 skrev 2010-07-22 22:08:23 följande:
    kan man köpa en sån dyna löst tro?

vore perfekt! kanske ska sy en själv annars den var så bra jöö
    emmaljunga har ju en dyna som heter minimizer. men tror den kostar runt 400:- men kan ha fel om priset.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Sissi82 skrev 2010-07-22 23:02:16 följande:
    tack för tipset... undrar just om den var lika mjuk och go som "åkpåsens dyna"

hoppas hoppas!
    det vet jag dessvärre inte... :-S
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    ludicrous skrev 2010-07-25 23:31:33 följande:
    Hej emmaljungaexperter! Funderar på en emmaljunga när bebis tittar ut, vilket dröjer ett tag... Men tänkte höra med er som kanske har lite koll! Av Nitro och Ozone, vilken är bäst? Varför görs inte City Jet längre? Vilken emmaljunga (av alla) skulle Du rekomendera?
    har oxå för mig att den togs bort för att de hade så ruskigt mkt problem med den...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    zuperduperme skrev 2010-07-27 19:01:04 följande:
    hel. jag stog och velade som f'**n idag i butik. Jag ska ha en scooter till min 1åring och jag ville absolut ha den pp red Red men sen blev de en Pro Bordeaux, dom la en beställning så att jag ska få en v41. men nu funderar jag på den grey flowers eller candy pink från förra året. vilken tycker nu??
    candy pink finns ju inte kvar till 2011 kollektionen... jag skulle valt pp red eller grey flowers
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

jag skulle behållt den tills han är 1-1,5 år med tanke på att den som är lite mindre/mer sulkylik är scooter och den endast är framåtvänd. såvida du inte vill ha en med svängbara hjul fram, då skulle jag ta nitro city

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Linapina skrev 2010-07-27 21:13:43 följande:
    Okej, så man har den såpass länge ändå? Har för mig att någon sagt "den första vagnen har man bara i ett halvår". Glad

Just nu använder vi mjuklift, ska man byta till sittdelen först när de kan sitta helt själv?
    det beror nog snarare på att många kommer underfund med att deras behov av hur vagnen skulle vara är annorlunda än man först trodde. alla gör som de vill med när de vänder, men jag skulle aldrig komma på tanken att vända barnet när det är så litet som ditt e.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

det tror jag du kan göra nu, men jag har inga egna barn (hehe) så andra med egna barn kanske har mer erfarenhet där... *L*

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    FridaGBG skrev 2010-07-28 00:16:28 följande:

Hej!

Är det någon här som vet hur bred ammaljunga city cerox 360 är mellan bakhjulen? (från yttersida till yttersida på hjulen)

har för mig att den är 63cm bred, men inte helt 100 på det. nån annan kanske?
    Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5