Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Emmaljunga tråd, Vol 5

Mrs girl skrev 2010-08-18 13:15:46 följande:
    konstigt för jag har helt för mig att det priset va på dom vagnarna som stog i butiken modell 2010. har själv beställt en 2011 och kommer inte ihåg exakt summa men det va runt 2500-2700. ring och hör igen så inte det blir dyrare än du räknat med.
    nej ska inte ha en sån ändå så det kvittar är bara ett problem sambon o jag kan inte enas om vilken vagn vi ska ha hahahaha
  • annakohler
    Sandriks skrev 2010-08-18 14:08:12 följande:
    Kan man köpa Lufthjulen från Edgens chassi och stoppa på CC-chassit?
    har testat det men det fungerade inte
  • annakohler
    Mrs girl skrev 2010-08-18 16:03:12 följande:
    haha ja då spelar det ju ingen roll, drygt att inte vara överens.
    vi sålde en scooter för någon månad sen haha
  • annakohler

ja det stämmer enligt min katalog med:)

• annakohler

blev tyvärr inte en emmaljunga nitro här
    vi fick hem en babytravel amsterdam mörk beige igår med rött regnskydd och lime färgad skötväska

• annakohler
    TereseA skrev 2010-09-12 16:05:29 följande:
    Hej...ska sälja min Scooter 2.0. Den är 1 år  i oktober. Vad tycker ni är ett rimligt pris?

Kikat på blocket men hittade inga som var lika gammal som min där.
    vi sålde våran emmaljunga scooter 2,0 för ca 2månader sedan..för 1500kr inköpt september 2009 så 1500kr är ett rimligt pris
  • annakohler

ja det finns ett hål för styret på själva regnskyddet har haft en scooter tog tid o lära sig hihi

• annakohler

jättefin vagn men håller med ovan blir svårt och hitta en varukorg men får man fråga varför du inte fick någon varukorg??

• annakohler

Äntligen har min sambo gått med på att skaffa en emmaljunga Nitro City har bild i bildtråden på färger

• annakohler

ja vagnen var jätte fin blir lite avis, för sambon är så kräsen vagnen ska ha svängbara framhjul eller inget hahaha
    men ska beställa en Nitro i den färgen kanske

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5