Inlägg från: 3 Barnsmamma 06 09 11 |Visa alla inlägg
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Emmaljunga tråd, Vol 5

Mamma till två mirakel skrev 2011-02-08 06:41:21 följande:
    Prins: Ja han är bra liten din med då förstår jag...

Jag har eg aldrig gillat EL efs jag tycker mer om stilrena linjer och de lite "morderna" vagnarna...men så fick jag prova å köra en och fastande direkt!! jisses vilken känsla!! Min vagn är ju inte ny (2006:a) med luft hjul men shit vilket gung och komfort! lilleman som ännu inte gillar vagnen somnade direkt igår när vi provade inomhus
    Har dessutom lyckats få tag i en syskonsits på blocket nu så inom någon vecka får jag väl den...då har jag gett totalt 2300kr för min vagn inkl syskonsits....tycker jag är himla bra...hoppas iaf vagnen håller något år eller två så kan man köpa en till sen istället...

Har ju som sagt en Babyjogger city select också nu men jag hoppas att detta med EL och syskonsotsen ska funka för oss så kan jag isf sälja av syskonvagnen fram emot hösten när vi ser om vi behöver den så mkt eller inte...
    Hur lång är din lilla då?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Har emmaljungas ståbräda och undrar om man bara kan köpa själva stången separat? Har ju både nitro och cc och vill bara flytta över brädan mellan vagnarna.

• 3 Barnsmamma 06 09 11

Gillar ni skötväskan sport? Behöver en som det ryms mkt i men ändå ska vara lätt

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-04-25 23:13:57 följande:
    Vet inte hur sporten e. men jag har den som idag heter Skötväska Exklusiv på emmaljungas hemsida o den e toppenbra! stor o rymlig tycker jag.

Hade den i läder men blev så tung. Men i tyg kanske den e lika lätt som sporten?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Bobbylina skrev 2011-04-26 11:13:06 följande:
    Hej!

Behöver lite råd från Emmaljunga experter!

Har en nitro city -10 men saknar liggdel, väntas föda barn vilken dag som helst och har tittat som en hök på blocket efter en citykorg men bara för att jag behöver en så verkar ingen villja sälja =)

Men ialla fall nu börjar jag fundera på att köpa en ny, men frågan är då vad ska jag köpa?? citykorg, quadrolift eller hårdlift? vad passar en sommarbebis bäst?  
    ( vi kommer snart att bo i lägenhet med 1/2 trappa upp, det finns barnvagnsförråd inne i porten.)
    Jag hade tänkt klara mig med mjuklift som jag har till syskonvagnen men köpte en city korg på blocket. Blir mkt luftigare och rymligare i den. Min tjej föddes i februari. Har du bara en halv trappa upp så ser jag inget problem med att ha city korgen
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

vad e bra pris för city cross 2007?

• 3 Barnsmamma 06 09 11

köpte en emmaljunga sport skötväska idag,men shit vad dyra,799kr gick den på.

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    maria204 skrev 2011-04-29 20:54:36 följande:
    Vi lyckades förhandla in en sådan till vår vagn. Hade ingen aning om att den var så dyr!
    dom vanliga färgerna går på 650kr
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-04-29 20:50:14 följande:
    jo, d e dom. men dom e fina :D va den bra innuti? bra m utrymme? jag har inte kollat så nära på dom i. :P
    själv hittade jag min exklusiva på rean, säkert en gammal årsmodell, mne jag blev nöjd. 250kr kostade den :P
    har haft exclusive och har för mig de var typ lika
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-04-29 22:40:21 följande:
    Jo, jag tror det. känns som exklusiven e lite större bara. men d e kanske bara som den ser ut ? :P
    Det minns jag inte nu,fanns ingen i butiken att jämföra med heller
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5