Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Emmaljunga tråd, Vol 5

eec82 skrev 2010-08-08 15:49:23 följande:
    haha nä de är de absolut inte.
    snygg var den inte hehe
  • annakohler
    eec82 skrev 2010-08-08 15:52:20 följande:
    nä inte de heller. samt att syskonsitsen lär inte heller vara godkännd om man ska vara petid. ;)
    såg inte svensk ut heller haha är ju min åsikt....
  • annakohler

någon äger en skötväska ifrån 2009 eller 2010

• annakohler

jag har funnit en jättefin vagn tyvärr ingen emmaljunga men en Herqules med tre hjul på blocket, dem som äger den nu  köpte den för 1år sedan på blocket själva...ni som verkar experter påå vagnar tror ni den kan vara något

• annakohler
    Fru T skrev 2010-08-10 12:09:46 följande:
    hade inte du beställt en nitro?

byter du vagnar varje vecka, för det står om nån ny vagn helatidet. sist va det en bt...
    jag har aldrig beställt en nitro dem är fula, vi har beställt en babytravel..men vi velar fram o tillbaka....
  • annakohler

Vet ej var ifrån du har fått det där ifrån att jag har beställt en Nitro??
    för det första är dem gräsligt fula för det andra är dem svindyra,

vi som sagt som jag redan har skrivit att vi har beställt BT men vi har fram till 27aug att ångra oss okej...är myket därför vi inte säger mycket än

• annakohler
    lolo21 skrev 2010-08-11 11:18:26 följande:
    Jag är kär! Vad är detta för vagn?

www.blocket.se/helsingborg/Emmaljunga_edition...

Finns den utan rosa foder inuti? Och kan man använda bara sittdelen med mjuklift i från början?
    vet ej modell men gud vad fin den var....skulle jag viljat ha men jag har bara killar
  • annakohler

kan en liggdel ifrån en edge duo 2003 passa på ett chassi till CC 2008??

• annakohler
    stor grön drake skrev 2010-08-12 14:17:44 följande:
    för kunnandet skull, ja, för fastsättningens skull nej. quick-fix fästena kom 2005, de delar som är äldre går inte att "låsa" fast  på quick-fix grejerna, även om de nog går att lägga dit (knopparna är på samma ställe)
    okej bra o veta...
  • annakohler

min sambo är så kräsen angående vagn, handbromsen på edge duon vi köpte på blocket kraschade för ett tag sedan men nu har en vän erbjudit oss en city cross 2008 oanvänd men han vill ha tre hjul

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5