Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Emmaljunga tråd, Vol 5

Hulda09 skrev 2010-11-14 08:40:57 följande:
    Ja bilderna gör den inte rättvisa direkt. Har sett en live på babyland för ett tag sedan
    Ok :) Ne blir ju lite annorlunda färger när man tar med blixt..

har en fråga´, ska inhandla en mimimizer sittdyna, men ska man ta den i pp black red, den e ju hel röd på ena sidan, eller ska man ta en hel svart, e ju en son jag har o kan dte funka med den röda dyna ???
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • TinkyWinky

köpte en scooter 2.0 för ngn vecka sen o älskar den, ännu bättre när vi får fotsacken, har än så länge inga minus med den.,. o sonen han älskar den, är 16 månader.. :)

bilder finns i bildtråden..

• TinkyWinky

har en el scooter i pp red/black som bara är 2 månader gammal med fotsack i samma färg, är 2100 för lite för den eller är det ett helt ok pris??

har satt ut dne högre men ingen som vill ge mer :/

INGEN ANNONS !!!

• TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2011-01-18 10:20:07 följande:
    har en el scooter i pp red/black som bara är 2 månader gammal med fotsack i samma färg, är 2100 för lite för den eller är det ett helt ok pris??

har satt ut dne högre men ingen som vill ge mer :/

INGEN ANNONS !!!
    puttar min fråga :)
  • TinkyWinky
    eec82 skrev 2011-01-18 11:04:24 följande:
    de är väl rätt ok, lite surt kanske att förlora så mycket på så kort tid. Men folk ser sällan tillbehör som något att betala för verkar de som då jag sålt vagnar privat.
    ja jag tycker det med, blir ju nästan en tusenlapp back :/
  • TinkyWinky
    CoolJen skrev 2011-01-18 11:18:48 följande:
    Jag känner att om jag ska köpa begagnat så vill jag ge ungefär 50-60 % av ursprungspriset, annars kan jag lika gärna köpa helt nytt
    ok, nej blev ingen affär, vill ej förlora för mkt då den e som ny. så jag väntar o hoppas på en köpare. har ingen brådska o sälja den ännu..
  • TinkyWinky
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-01-18 11:22:57 följande:
    varför vill ni inte ha kvar den?
    fför jag saknar de svängbara hjulen :) plus e vagngalen ;)
  • TinkyWinky
    Laelia skrev 2011-01-24 10:08:23 följande:
    Hej alla Emmaljungare!
    Är det någon som kan hjälpa mig med min fråga?
    Kan man sätta suffletten från sittdelen på Citykorgen? (NitroCity)

Tycker det är bra med myggnät i suffletten då bebisen ska komma i maj och vi bor i princip ihop med knottverkstan!
    nej dte går ej. du har ju redan en suflett som sitter fast på city korgen, men tyclker att det är smidigt o sätta fast ett myggnät runt hela korgen, aldrig haft problem med det..
  • TinkyWinky
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-02-25 04:51:07 följande:
    Någon som har en bild på en fotsack till EL Ozone -10 i färgen Lime??? Jag e på jakt efter en sådan till min vagn. Någon som har en ti salu kanske ?
    sök på ozone på blocket, där finns en ute med vagn i ozone.. kanske e villig o sälja separat. *ej min annons*
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5