Emmaljunga tråd, Vol 5
K I A skrev 2010-06-14 13:51:34 följande:
Hej!någon som vet om det lätta chassit (nya) till edgen ha vändbart styre?
Jag och sambon har bestämt oss för att beställa en city cross till skrutten som kommer i oktober... Vi kikade på årsmodell 2011 och föll för det svarta chassit (antagligen med den svarta sittdelen med röda detaljer...inte helt säkert om jag får bestämma dock) Vi ska ha citykorgen också och grejen är att jag hela tiden velat ha en vit liggdel, gärna celeb från 2010. Men allvarligt, ser det konstigt ut med ett svart chassi och en vit liggdel?? Jag känner mig lite skeptisk nämligen... Kom med åsikter!
förstår, men troligen så är det butiker som lagt förorder så du hittar den med lite tur innan.
Vet att vår butik beställt 2 st i den färgen. Varav kankse 1 till mig. ;) Men den skulle inte komma så tidigt som v 28...
Har en EL duo Edge med classic chassi årsmodell 2010. Tycker den har börjat gnissla väldigt tidigt, någon annan som upplevt samma sak? Min dotter är 2,5 månad och vagnen har gnisslat ett tag. Vi testade smörja in den en omgång och det var det okej ett tag.
Ska det verkligen vara gnissligt eller kanske man ska gå tillbaka till Barnens hus?
Annars är vagnen suverän! ![]()