Emmaljunga tråd, Vol 5
Nu har vi hämtat vagnen, en nitro och jag har lite frågor... fotstödet frågade vi om hur man fäller och får upp eftersom det är så många som frågat om det. Sambon suckade när jag sa att vi måste se till att lära oss det innan vi lämnar butiken för så svårt kunde det inte vara... 2 personal senare som försökte så fick killen som var expert komma och visa, han smörjde också så nu är det jättelätt. ;)
Men väl hemma skulle jag prova att fälla ihop den, och när jag läser instruktionen som jag gör först eftersom jag är hona så står det att ryggstödet ska vara uppfällt, men när de visade på babyproffsen när vi testade att få in vagnen i bilen så sa hon att ryggen skulle vara nedfälld. Hur ska det vara?
Handtaget ska det vara rätt upp när man fäller vagnen?
Sen kollade jag på liften, eller sambon plockade isär den i småbitar och jag fick sätta ihop den, då märkte jag att 2 av tänderna på dragkedjan som håller "locket" till quadroliften inte sitter så tätt som alla andra, är det något vi ska påpeka direkt? Kan ta en bild och lägga upp sen när sambon kommer hem med kamerasladden. Är ju inget kul om det kan göra att liften går sönder.
Vagnen går in i hissen och nästan en sambo också, han fick klämma in sig vid sidan och klämde nog lite privata delar, men snart har jag ju min bebis så det är ett mindre problem ;)