Stora B skrev 2012-09-18 15:35:11 följande:
Jag köpte en city korg på blocket, en white leatherette limited edition 2011. Den är vit (såklart) med en guld/beige tyg med hästskor. Det ser exakt ut som Fred Perry märket. Är det någon som vet om Emmaljunga har haft något sammarbete med Fred Perry? Alla frågar och jag vet ju inte...
Nej, det har de inte. Denna heter Celebration White och det är en lagerkrans/segerkrans, denna och en likadan släptes till (hjärnsläpp)års jubileumet för några år sen.
jossansthlm skrev 2012-09-17 19:32:36 följande:
Någon som vet vart jag kan köpa axel kuddar till selen på sitt vagnen
De kan köpas från återförsäljare som reservdel, eller så köper du från någon av alla miljarders bloggsömmerskor som syr till vagn, tex
butik32ga.blogspot.com/jossansthlm skrev 2012-09-15 22:17:41 följande:
Jag behöver lite tips
Jag har en dotter som är 6 mån exakt och tänkte börja med sittdelen nu strax men vilken vagn ska jag välja?
Ozone eller citycross? Eller tycker ni någon annan ? Var och tittade på en cerox men de var tyvärr ingen som föll mig i smaken.
Testa och se vad hon gillar. Gärna när hon är lite kinkig och snart ska sova. Jag har tex älskat vår nitrojet (ozoneliknande blandning av nitro chassi och jet sittdel) och sonen med, så länge han sitter. Men han har vägrat sova i den
inte ens fast han varit trött och velat sova har han hittat sömnen innan han många timmar efter läggdags somnade av ren utmattning. Ozones skålade sitts upplevs oftast som ett bättre alternativ för små barn, då de inte hasar ner som i en traditionell sitts. Vi köpte vår jet senare, men jag gjorde så på den vanliga att jag fällde upp fötstödet under knäbågen och så gled han ingenstanns