Inlägg från: EmmaKlemma |Visa alla inlägg
  • EmmaKlemma

Emmaljunga tråd, Vol 5

Vet inte om denna frågan redan kommit upp här i tråden. Undrar om ngn vet vilken typ att stå bräda som passar till city cross? Vår citycross är en -08 och vi tänkte sätta bräda när lillasyskon kommer i sept.  Måste man köpa emmaljungas " special" eller vet ngn om det funkar med billigar varianter tex den från ullared?

Vet ngn vad priset är på EL brädor?

• EmmaKlemma
    danosani skrev 2010-04-27 16:58:06 följande:
    Funderar på att köpa ett City Cross-chassi att byta mitt Nitro med.. Om inte nu så till nästa bebbe. Vad kostar detta nytt?! (Begagnat får jag väl glömma)
    Kan man använda city cross sitt och liggdel på nitro? det hade jag inte en aning om. har en city cross men skulle vilja byta till sväng bara hjul. Funkar city cross sitt/ligg delar till ngt mer emmaljunga chassi m svänghjul? Ngn som vet :)
  • EmmaKlemma
    TinkyWinky skrev 2010-04-27 23:14:14 följande:
    Vad tror ni om denna färgen på ozonen? Det är den färgen de har i butiken men e lite sugen på den i lime oxå .. kan je betsämma mig..  heromer.blogg.se/2010/april/vad-tycker-du-om-...
    Finns det inte ngn som heter cerox 360 med?
  • EmmaKlemma
    stor grön drake skrev 2010-04-27 22:30:12 följande:
    Något mer?Det är ju bara nitro/ozone chassit som har svängbara hjul
    Svarade på fel persons inlägg, inte meningnen ;) Men iaf så finns det väll en cerox 360 och den har väll sväng hjul?
  • EmmaKlemma
    myran82 skrev 2010-05-29 22:57:10 följande:
    Jag har en undran.Har någon av er med med citykorg en vagsleksak hängandes över suffleten?Jag vill gärna köpa en till sonen då han gärna ligger & tittar på saker men suffletten känns rätt smal om man jämför med tex edgen så jag är osäker på om de passar.Vill ju inte köpa en som inte visar sig passa eftersom förpackningen då är bruten & då kan man inte lämna tillbaka.
    Vi hade en bamse vagnleksak på vår
  • EmmaKlemma

Tror ni man kan ha en brio sitty klädsel på en EL softy? Verkar ju hopplöst att på tag på en ny/beg klädsel till softy.

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5