• Miew

Emmaljunga tråd, Vol 5

Jag undrar hur mycket plats en scooter tar i bilen(saab 9-5) eller om jag ska skaffa mig en softy istället. 12 månaders tjej som ska ha i sommar när vi åker till skara, kolmården och liknande.
    Har nu en emmaljunga hiker 03 som jag ÄLSKAR mer än nån annan vagn, går alltid tillbaka till den( och enligt sambon finns det ingen som provat så många andra vagnar som jag )

Viggo & Gry & Veras mamma
  • Miew
    Coca cola light skrev 2010-05-15 22:53:02 följande:
    Är din dotter bara 12 månader skulle jag hellre ha valt en Scooter. Mer ombonad och med ett ordentligt liggläge. Har jag möjlighet kan jag fota vår scooter i min 9-5 imorgon. Är inte Hiker och Scooter ganska lika?
    Hikern är mer lik city crossen enligt mig. Jag vill ha en smidigare och mindre vagn som vi kan ha i sommar bara. Men en scooter kanske är det bästa då.
    Finns ju en del på blocket så det gäller bara att hitta färgen jag vill ha

Skulle vara jättesnällt med en bild
  • Miew
    annakohler skrev 2010-05-17 20:42:53 följande:
    1600kr för en scooter modell 09 är inte farligt dem kostar trots allt 2500kr ungefär....min 09 modell kostade 2440kr så ditt pris är ingenting
    Jag skulle inte ge det om det inte kom en fotsack med också.

Så en silvercheck scooter 2.0 ute på blocket idag för 600, har sett flera 2.0 för 1500 så jag skulle inte ge 1600 för en 09.
  • Miew
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-17 20:59:27 följande:
    Den för 600kr måste gått på en gång ju. Hittade inte den annonsen
    Eskilstuna, jag vet inte om det bara stod emmaljunga på annonsen.
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5