Inlägg från: sataya |Visa alla inlägg
  • sataya

Emmaljunga tråd, Vol 5

åh vilken underbar tråd:)

jag inser ju att jag köpte min vagn dyrt (begagnad) cerox 05a men det var 07 jag köpte den... och nu tänkte jag sälja den men vet inte vad jag kan få för den...

har beställt en City cross i pink check till nya bebisen som kommer i september:)

• sataya

åh jag är helt till mig:) skatten kommer nog imorrn så då ska jag in och betala min nya CC som jag beställt:) kan det blir bättre?!

• sataya

ni kanske har någon hum om detta problem...

jag har en cerox men en fjäder verkar ha släppt i ena sidan under grejen man ska dra i för att fälla över styret (någon som förstår vad jag menar??)
    har detta hänt någon annan?
    är det någon som vet hur svårt det kan tänkas vara att laga och om det skulle kosta mycket??

• sataya

åh gud vad glad jag är att jag beställde min pink check CC då jag gjorde... (nu ska jag ju ha i september så det var ju lika bra iaf) men jag gillade inte alls de där färgerna och jag håller verkligen med att de liknar cresent något fruktansvärt...

• sataya

lime check har en polare åt mig i sin nitro.. hon gillar den stenhårt...

jag fick veta på RUL att det var en flicka men de kan ju ha fel men jag tycker att Pink check var snyggast och den är inte såååå rosa om det skulle bli en pojke..
    jag har en tjej sedan innan med som får åka vagnen tills lillasyster kommer ;)

• sataya

sitter och kollar lite på delivery och fattar typ noll...

om jag nu beställt en pink check CC med footsack visst blir då footsacken i samma färg??? för det är ett kryss på pink check footsack...

• sataya
    2 små prinsessor skrev 2010-06-10 21:47:57 följande:
    Gillade också lime check, och har en cc i pink check. Nu tvingar sambon mig att sälja den, men jag vill inte!!! (Hoppas ju på en bebis till, men det är sambon tyvärr inte lika positiv till...)

Tycker inte det var så roliga färger på 2011-kollektionen, och det var väl antagligen bra då eftersom jag absolut inte behöver en ny vagn... 
    haha jadu jag måste sälja min cerox från 05 (den är dock köpt 06) men en fjäder verkar lossnat i handtaget så det inte går att fälla över och jag vet inte om det går att laga så den går ju bara att ha med barnet från dig (om man inte lyfter på de nedre)
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5