eec82 skrev 2010-05-12 15:17:06 följande:
ja sålde min 10 för 3500:- men fotsack å åkpåse. Men hade kunnat få mer men orkade inte ha annaonsen ute, hatar att de ringer folk å ska pruta å pruta osv. Ett tips till alla som tänker handla barnvagn, i helgen har barnens hus handla för 250 kr få 50 kr tillbaka att handla annat för. Gäller allt i hela butiken. Dock har man bara 1 månad att handla för de checkarna man får, men de kan man väl lätt sätta sprätt på. Gäller handpenningar med, man kan välja att betala hela beloppet å på så sätt få tillbaka en peng å handla annat för. Bara ett tips 10 barnens hus kommer köra den kampanjen. Vet inte om de gäller någon babyland butik med. Men gäller enbart lördag å söndag.Tänker själv boka en dubel UJ, e synd att de nya Emmaljungorna inte presssenterats då hade jag köpt mig en 2011 års nitro med. :) Någon säljare i tråden som ska ner på deras minivisning i sommar? Den på fabriken?
Tack för tipset. Vet du om Uppsala kommer att köra denna kampanj? Är så sugen på en Ozone och då skulle jag ju kunna få ett vindskydd och en ny skötväska för checkarna. Eller borde man vänta tills 2011 modellerna kommer? Åh, vilket jobbigt ilandsproblem jag har.