Emmaljunga tråd, Vol 5
Tinky WInky!
Åh så fin den är! Ska köpa en Ozone jag med, men har beslutsångest angående vilken färg jag ska ha!
Tinky WInky!
Åh så fin den är! Ska köpa en Ozone jag med, men har beslutsångest angående vilken färg jag ska ha!
Hej!
Ska köpa en Ozone till dottern, men har sådan extrem beslutsångest för färgen! haha värsta töntproblem.!
Jag älskar den där Sunset, men tror ni inte den blir skitig så fort man tar ut den på promenad typ?
Gillade den gröna mer på bild än i verkligheten... suck... sedan är ju silvercheck snygg på bild, men i verligheten då? Och funny rings? Tror ni man tröttnar?
Ja ibland är det inte lätt, hjälp mig :P
Jag väntar nu på en ozone, lade handpenning på den igår och den borde komma till veckan sa de. Nu är det bara att hålla tummarna för det! =o)
Kan knappt tååla mig, som ett barn på julafton! haha
TinkyWinky haha, ja den är superfin!
Jag valde en i färgen Sunset!
Sedan tvingade jag babyproffsen att kolla om de kunde ta hem dte helt genomskillniga regnskyddet från England. Det fick de dock inte för det hade ngn gift i plasten som ej är tillåten i Sverige. Men Emmaljunga berättade att så många vill ha sådant så de håller på att tillverka ett nu som kommer släppas efter semestrarna!
Wiiiie!
Har ett sådant till min nuvarande vagn som jag älskar.. regnskyddet alltså!
Tinky WInky
Hmm myggnät ja, hade jag inte ens tänkt på faktiskt!
Ängeln83
Nej tyvärr så finns inte Pink check i ozonen, jag sörjer det med faktiskt!
Har idag fått hem en mycket fiiiin Ozone, en Sunset! Yngsta dottern provsover i den, somnade sittandes och vi fällde och låter henne sova där ett tag. Den är så fin så jag är tvungen att gå dit o spana ibland haha
Tinky Winky, ska lägga in i bilddtråden sdan!
Vad kostar det att köpa ny klädsel till Ozonen? Ngn som vet?
Måste säga som ängeln83
Vagnen är verkligen kanonskön att köra! Smidig och bra på de allra flesta underlag. Jag kör dessutom med en ståbräda på min!