Inlägg från: Gyllan |Visa alla inlägg
  • Gyllan

Emmaljunga tråd, Vol 5

En fråga till någon som vet. Passar sittdelen till City Crossen på ett Nitro Chassi? De är bägge -09:or.

Är 2000 kr ett bra pris på ett nitro chassi köpt i oktober -09?

• Gyllan

Tjohoo! Igår fick jag hem mitt nya chassi och kan nu göra om min City Cross till en Nitro. Supernöjd och så praktiskt att kunna välja vagn utifrån vad man ska göra :)

• Gyllan
    stor grön drake skrev 2010-03-13 23:21:10 följande:
    Någon som har koll på ungefär pris på nya chassin?(har bänt edge chassit åt h-vete och det tog 15 minuter att fälla upp den, efter mycket våld gick det...)eller vet ni vad chassi-service skulle kosta (blir galen på bristen på prisuppgifter online)
    Jag köpte ett nitro chassi begagnat. Hon som köpte det hade gett 3000 i oktober, så någonstans där borde väl även de andra ligga.
  • Gyllan

Hej. Undrar om det är någon som vet om det bara går att köpa själva sittdelen till Ozone City? Vad kostar den i så fall? Har redan ett Nitro Chassi och funderar på att ha Ozone längre fram som lite smidigare sittvagn till dottern.

• Gyllan
    TinkyWinky skrev 2010-05-06 22:59:02 följande:
    det frågade jag oxå runt efter först men den ena affären sa att de ej säljer bara själva sittdelen o de andra sa att det är samma pris, så då kan man lika gärna köpa hela vagnen ny, o så gjorde vi då.
    Okej. För har hört att vissa affärer inte säljer bara chassin heller, men vi har köpt bara ett chassi, så de kanske gör olika i olika affärer.

Vad kostar Ozone?
  • Gyllan
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-07 21:30:43 följande:
    vilket chassi har du köpt?
    Ett nitro chassi.
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5