Zelmilainen skrev 2010-08-10 07:47:28 följande:
som jag skrev vill jag inte ha nån begagnad vagn... de vagnar fsk har brukar alltid ha ett litet liggläge och jag har sett flera fsk där det har fungerat hur bra som helst *L* så det lär nog inte blöi några som helst problem med det, hehe
På ett sätt kan jag förstå dig! Jag kunde aldrig tänka mig en begagnad vagn då när jag väntade dottern. Så vi köpte en ny Edge som vi ju är supernöjda med. Dock är jag så rädd om min Edge att jag inte vill ta den ens till dagmamman där det bara kommer att vara en vuxen och ett annat barn än vår dotter.
Så igår var jag och hämtade en gammal Edge från 2001 (för 50 € = ungefär 500 kr). Nu håller jag som bäst på och tvättar alla tyger och sen skall jag tvätta chassit så tror jag nog den blir bra som sovvagn hos dagmamman!
Alternativet för oss skulle ha varit att dottern blivit tvungen att sova inne och det vill jag inte eftersom hon är van att sova i vagn på dagarna och sover mycket bättre ute! Ett annat plus är att jag inte behöver dra hem den varje dag/till helgen utan den får stå hos dagmamman hela tiden!