Emmaljunga tråd, Vol 5
Nån som har beställt en mondial i läder???
Nån som har beställt en mondial i läder???
Vi har ju köpt en sprillans ny barnvagn i april, vi la då 500 kr i handpenning, dock har vi inte fått hem den ännu, är ju så förbannat lång leveranstid på vagnarna..
Men nu har vi det jäkligt kämpigt med ekonomin, och vi ska betala resterande 8000 när vi hämtar ut vagnen... Det känns inge bra, finns så mkt annat jag hellre skulle vilja lägga dom 8000 på... Vi vill hellre köpa en billigare vagn på blocket...
Men nu till frågan... Vad ha jag för rättigheter? Jag har ju trots allt "bara" betalat 500 i handpenning. och dom pengarna kan dom gärna få behålla. Jag vill bara inte ha vagnen. Jag ringde och pratade med Barnens hus, och dom har ju en försäkring som säger att om det blir något tok med barnet eller vid förlossningen så har vi rätt att lämna tillbaka den.. men jag vill ju inte ljuga och säga att jag har fått missfall. Nån som har vart med i samma situation... Har man rätt i att bara att skita i och hämta ut vagnen?? Eller kommer det en fet räkning sen?? Nån som har hört om nåt liknande???
hurra! Det gick! Men förlorade handpenningen... men de gör ingenting! :) Nu ska ja leta upp nån begagnad i samma märke, som är ett snäpp billigare! PUH, nu försvann det en sten från mitt hjärta!!!
Har fått tag i en begagnad vagn.
Duo edge, årsmodell 06, fint skick, ståbräda från 09, skötväska, parasoll, fotsack. 2500 kr.. Ett överenskomligt pris?? De tyckte jag iaf! =) Är helnöjd!!
Nån som vet när dom börjar rea ut 2011 modellerna? Och hur mkt rea brukar det vara?
Jag har två frågor. Jag har en nitro från 2011 och jag blir så irriterad på att suffletten åker ner bakåt hela tiden. Jag vill ju ha den så att skärmen slutar där sittsen slutar, (när man har sittsen i högsta sittposition). Men den vill inte stanna där utan glider ner precis som att suffletten vore baktung. Kan jag fixa till den så att den fastnar där jag vill ha den?
När jag tog bort dom stora hjulen så var det någon smörja på pinnen där man sätter fast hjulet, nån som vet vad det var för smörja och är det nödvändigt att ha den?
Jag har två frågor. Jag har en nitro från 2011 och jag blir så irriterad på att suffletten åker ner bakåt hela tiden. Jag vill ju ha den så att skärmen slutar där sittsen slutar, (när man har sittsen i högsta sittposition). Men den vill inte stanna där utan glider ner precis som att suffletten vore baktung. Kan jag fixa till den så att den fastnar där jag vill ha den?
Hej! Sömmarna har spruckit upp på min nitro sufflett :( tänkte sälja vagnen men Vill laga till det först, några tips?
Mitt vits chassi har även lite repor nån som ver hur man fixar till det?
Den är inte äldre än 3 år, men är köpt begagnat och på en ort 20 mil härifrån :( inget kvitto, funkar inte då kanske...
Hej. Jag har precis sålt en nitro city pp blue -11 i fint skick med några repor i det vita chassit. Vad skulle ni ha gett för den? Inga tillbehör till förutom regnskyddet då.
Är nyfiken om jag sålde den för ett bra pris.