Inlägg från: pluttmaja |Visa alla inlägg
  • pluttmaja

Emmaljunga tråd, Vol 5

Hej på er!!

Har precis blivit med twin nitro Men har än så länge ingen lift, vilket vi är rätt akut behöv av...

Någon här i tråden som har en twin nitro o emmaljungas mjuklift o har en bild på den???

O ni som har en twin nitro, hur gamla är era barn??

Jag ville egentligen ha en lift med egen sufflett då jag misstänker att lillan som blir 2år i sommar inte kommer vilja sitta under en stor sufflett.
    Men jag kanske har fel...

• pluttmaja

Ni som har haft en quadroliften. Hur läånge har era bebba kunnat ligga i den?? Hur stora/ långa/tunga var de när ni tog bort den??

• pluttmaja

God morgon på er!!

Snälla hjälp mig!!

Jag har köpt en quadrolift. Vände på dynan så sommarsidan kommer uppåt. Men hur sjutton sätter man fast den i dragkedjan igen?? man måste väl ha den fastsatt annars ser det ju inget bra ut.

HJÄLP MIG!!

• pluttmaja
    the M Bitch skrev 2010-04-30 21:56:07 följande:
    Det går tyvärr inte att sätta fast dynan i liften med fleecesidan (sommarsidan) uppåt. Dragkedjan fungerar bara när du har vintersidan uppåt...
    oki, då gör jag rätt alltså. Det tycker jag kasst att inte kunna fästa den. känns som den kan falla ner över bebisen...
    blir o köpa en liten madrass i stället.
  • pluttmaja

Hej på er!!!

Ni som har en ozone.. Är ni nöjda?? berätta vad som e bra o dåligt med den e ni snälla =)

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5