Inlägg från: Kianne |Visa alla inlägg
  • Kianne

Emmaljunga tråd, Vol 5

Hej!

Vi har varit och tittat på barnvagn och fått "lektion" av en försäljare. Nu när vi sitter hemma och läser i broschyren funderar vi över skillnaderna mellan Emmaljunga Cerox och Emmaljunga City Cross. Någon av er experter som har några kloka ord om detta?

Tack på förhand!

• Kianne

Till TinkyWinky och KIA: Tack för hjälpen!
    Det där med svängbart styre är nåt jag gillar, så det lutar nog åt ceroxen iaf...

• Kianne
    Zelmilainen skrev 2010-04-21 20:37:49 följande:
    på ceroxen kan du inte heller ta bort sitsen utan den sitter fast... vet inte varför man skulle ha det svängbara styret, det är så smidigt att vända på sitsen...
    hmmm, har nog en del kvar att lära... Jag tänkte mig att ett fast styre utslöt att man kunde vända på vagnen, men det är klart att om man kan vända på sitsen istället så var ju det inget argument.
    Jag bor på landet och kommer rulla mycket på grusvägar och skogen, finns det fördelar med den ena eller andra då?
  • Kianne

Tack Zelmilainen, en fråga till då:
    Det här med fäst bar bilbarnstol från mmaljunga, är det en bra grej att ta med, eller ska man välja bilbarnstol oberoende av vagn. Hade inte ens tänkt på det förrän jag läste om att bilbarnstolen gick att sätta fast på cc, men inte på ceroxen nu.

• Kianne

tack nu lutar det mer åt cc istället, får väl se åt vilket håll det lutar i affären när vi ska beställa.

• Kianne

Idag har vi varit och beställt
    För vår del blev det en City Cross med hårdlift, Pro Forest. Kommer nog rulla finfint på skogsvägarna här hemma
    Tack för tips och råd!

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5