Emmaljunga tråd, Vol 5
Jag har en Nitro och kan hålla med om att det ser lite klumpigt ut, men jag tycker fotsacken är guld värd. Skönt att inte alltid behöva ha åkpåse och bra skydd mot vinden.
Kollade på EL:s hemsida nu och det ser ut som två olika, men på den ena är dragkedjorna stängda, det är därför de ser olika ut (om du menar bilden med åkpåse i grön/lime och svart)
Rättar mig igen när jag tittade lite till :)
Det ena är till scootern och det andra till Nitron, det stämmer att de inte är likadana. Men jag är tveksam till att scooterns passar till Nitron, men jag heller aldrig funderat över det. Du har kanske rätt :)
Jag har för mig att jag läste för ett tag sedan om nån som skrev att den nya scooterns fotstöd är 8cm kortare än den gamla versionen. Är det någon som kan bekräfta det? Om det stämmer känns det som en stor miss...
Jag såg att det ska finnas ett genomskinligt regnskydd nu. Någon som vet om det finns att köpa än? Min lokala butik verkar inte ha det i alla fall...
Puffar för min fråga om någon har ett om Emmaljungas genomskinliga regnskydd finns i butik?