SaraSelinda skrev 2010-04-12 08:31:03 följande:
Hej. Tack så mycket för svaret. Jag äger en Bugaboo och tycker den är "ostabil" då både handtaget och andra delar är ruckbara, men de på butiken säger de ska vara så, men det känns verkligen som en B-vagn av det. Jag åker ofantligt mycket buss och denna vagns framhjul rör på sig så jag måste hålla stenhårt i vagnen och det tycker jag också är B. Sedan så tycker jag att Nitron ser så mycket gosigare ut än min bugga, men samtidigt ser Nitron istället inte så stilig ut, du förstår nog vad jag menar. =) Tänker ju att vagnen ska vara bekväm även till vintern och då ser verkligen buggan oskyddad ut. Hur är Nitron att vika ihop och packa in i bilen?
Jag hade en Cameleon innan jag bytte till Nitro. Tyckte precis som du att den var instabil och ruckig, irriterade mig otroligt på det. Hade bara Buggan vintertid medan min tjej var 2-7 månader och den var inte särskilt gosig... Provade henne dessutom i en Bugga häromdagen, nu är hon 1,5, och det hade blivit ruskigt trångt med åkpåse och hela köret.
Nitron är mycket lätt att vika och packa in. Blev tokig på att man var tvungen att dela Buggan. Dessutom märker man knappt av de extra kilona den väger.. ALLT annat vinner den ju på. Ta bara den gigantiska suffletten som man kan dra fram hur långt som helst. Ojojoj
Haha.