Inlägg från: Ikisen |Visa alla inlägg
  • Ikisen

Emmaljunga tråd, Vol 5

Jag har köpt en scooter från 07 och undrar om det finns någon här som har koll på om man kan få tag på en fotsack i någon webbutik? Jag har googlat men kan inte hitta nån. Jag är jättenöjd med vagnen, men det blir väldigt trångt med en åkpåse.

• Ikisen
    DecemberBebis skrev 2010-03-14 20:54:25 följande:
    jag tror inte det finns nån webbutik som säljer emmaljungagrejer , det är iså fall om du hittar nåt på tradera/blocketvilken färg blev det ? alla färger från 07 finns ju inte kvar..
    ok, det blev en svart, titan. Jag får hålla utkik på blocket och tradera och hoppas att det dyker upp nån snart
  • Ikisen

Jag har en duo edge men tycker att den är lite väl klumpig och funderar på att byta till en city cross i stället. Nu undrar jag om city crossen är mycket mindre i sittdelen? det jag menar är om sufletten sitter mycket lägre så att barnet snabbare växer ur den. Hoppas ni förstår vad jag menar :)

• Ikisen
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-04-07 10:24:12 följande:
    jag hade sport chassi
    Jag har också sportchassi, gillar att den är så stabil men tung att lyfta och dra. Jag har även en scooter, men funderar på om man ska byta så att man bara har en city cross.
  • Ikisen

hon är 10 månader nu, tanken är ju att vagnen ska räcka i några år till.

3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-04-07 10:51:26 följande:
    hur gammalt är barnet?
  • Ikisen

Tack prins06 för dina svar, sitter nu och letar efter en bättre beg. :)

• Ikisen

Hej! jag undrar ifall det går att byta skumgummit som sitter på handtaget? Det är en city cross.

• Ikisen
    eec82 skrev 2010-04-22 10:30:33 följande:
    går att byta, de byter ut den delen av styret den sitter på, vet inte pris tyvärr.
    Man måste alltså lämna in vagnen för att fixa det?
  • Ikisen

Hej! Jag var sugen på att skaffa en citycross, men är nu mer inne på en cangaroo vad tycker ni om vagnen ni som har en cangaroo?

• Ikisen
    TinkyWinky skrev 2010-04-28 11:05:41 följande:
    Hade en cangaroo o skulle absolut inte rekommendera den, ostabil o stötig o köra, plus att jag ej tycker om sittdelen då den ej går o vända på plus att tycker ej om hur man ändrar sittläget i den.. Skulle isf rekommendera en nitro eller ozone, o vill du ha en med tre hjul så väls isf en phil and thed eller likande som fått mkt bättre betyg o omdöme.
    tack för ditt svar
  • Ikisen

Jag behöver tvätta klädseln till min duo edge, hur varmt kan man tvätta i den maskinen?

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5