Inlägg från: Semlan10 |Visa alla inlägg
  • Semlan10

Emmaljunga tråd, Vol 5

Ni som har Emmaljunga, hur bra sitter era små i den? En kompis barn satt inte alls bra i den, liksom säckade ihop. Han vara ganska liten då, kanske 6-7 månader. Någon som upplevt något liknande för mindre barn? Funderar på en Nitro till min dotter som nu är 7 veckor, vill ha en vagn som räcker länge och funkar till det mesta. Och som är lätt och smidig!

• Semlan10

Tack för svar om hur era barn sitter i en Emmaljunga! Jag funderade lite på Ozone men kom fram till att Nitron bättre passar mina önskemål, förutom att Ozone är ett par kilo lättare förstås. Och så det här med ergonomisk sittdel förstås som låter bra.

• Semlan10
    Minaliv skrev 2012-03-11 21:24:44 följande:
    Alltså säger bara såhär, en Emmaljunga Classic med syskonsits är det bästa syskonvagnen som finns. Har 22 månander mellan barnen. Jag älskar den!
    Tack för svar! Hur är syskonsitsen när den inte används? Har sett att man kan fälla fram den, är den i vägen då eller funkar det bra? Tänker att syskonsitsen kan vara väldigt praktisk för att t.ex. hämta och lämna på förskolan, men under dagen när den inte används vill man ju kunna ha ögonkontakt med bebisen som ligger ner!
  • Semlan10

Hjälp! Hur monterar jag sittbygeln på Nitron? Har gjort det tidigare men har glömt nu (har haft quadroliften i). I manualen står det absolut ingenting om detta, hittar inget på youtube heller.

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5