Inlägg från: Nomaden |Visa alla inlägg
  • Nomaden

Emmaljunga tråd, Vol 5

När presenteras 11 modellerna?

• Nomaden
    t0va skrev 2010-04-03 16:15:42 följande:
    I augusti tror jag att någon sa att det var dax för 11-modellerna.
    Ok, tack

Jag har för mig att de är typ tygmässor tidigare? typ i juni?
  • Nomaden

4500:- för en city cross, med city korg och åkpåse. Årsmodell 09. Är det ett bra pris? . Får köpa en vagn för det

• Nomaden

Hej Tjejer!

Är det någon som vet när 11orna tillverkas? Hur lång leveranstid är det på dom tro? Har för mig att man brukar se de senaste modellerna allra tidigast i juni och andra lasset kommer typ i augusti/septemer?

Men om man ska ha barn i slutet av september eller början av oktober så lär man väl kunna få tag i en 11?

• Nomaden

Tjato här!

kommer färgprover på nya vagnarna denna veckan eller hur var de?

• Nomaden

ringde babyland. de sa att emmaljunga släpper sina tyger och de första vagnarna i midsommar. då kan man börja beställa den vagn man vill ha. Sen tar de semester, hela fabriken stänger. Och i september ungefär så kommer de nya 11orna ut men bara de första färgerna som de börjar tillverka. Sen kommer de löpande i alla färger men de gör bara några få i taget. Så ex forest och silver check levereras i september och happy pink kan levereras i december osv.

Nu har jag ju inte en blekaste vilka färger som levereras först men ungefär går de till sa kvinnan jag pratade med

• Nomaden
    SaraKlippan skrev 2010-06-09 20:23:54 följande:
    Oj vad trist om man ska ha barn i december så kanske man inte får välja bland alla färger då!? :( 

vet! ja väntar en knodd till oktober! vet hur du känner men hon på babyland sa att jag kan få tag i en 11 iaf och så får vi hoppas på att de är rätt färger

du har nog större urval gissar jag. aningens iaf
  • Nomaden

gillar inte heller någon av dom. trist då jag vill ha en el till vår oktoberbebis. Får leta begagnad då billigare och bättre gung

• Nomaden

färgen offroad....fanns den bland  09orna?

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5