Emmaljunga tråd, Vol 5
När presenteras 11 modellerna?
När presenteras 11 modellerna?
4500:- för en city cross, med city korg och åkpåse. Årsmodell 09. Är det ett bra pris? . Får köpa en vagn för det
Hej Tjejer!
Är det någon som vet när 11orna tillverkas? Hur lång leveranstid är det på dom tro? Har för mig att man brukar se de senaste modellerna allra tidigast i juni och andra lasset kommer typ i augusti/septemer?
Men om man ska ha barn i slutet av september eller början av oktober så lär man väl kunna få tag i en 11?
Tjato här!
kommer färgprover på nya vagnarna denna veckan eller hur var de?
ringde babyland. de sa att emmaljunga släpper sina tyger och de första vagnarna i midsommar. då kan man börja beställa den vagn man vill ha. Sen tar de semester, hela fabriken stänger. Och i september ungefär så kommer de nya 11orna ut men bara de första färgerna som de börjar tillverka. Sen kommer de löpande i alla färger men de gör bara några få i taget. Så ex forest och silver check levereras i september och happy pink kan levereras i december osv.
Nu har jag ju inte en blekaste vilka färger som levereras först men ungefär går de till sa kvinnan jag pratade med
gillar inte heller någon av dom. trist då jag vill ha en el till vår oktoberbebis. Får leta begagnad då billigare och bättre gung
färgen offroad....fanns den bland 09orna?