• MissR

Emmaljunga tråd, Vol 5

Nu har jag inte läst igenom hela tråden, men hoppas ni kan hjälpa mig. Någon som vet om quadroliften får plats i citykorgen? MED bottenplattan i

• MissR

Någon som vet om man kan köpa bara en ny sittdel till en nitro?

Pris?

• MissR

med sufflette och klädsel=)
    Ahh vad synd.....nästan lika bra att köpa en ny vagn ju....men det går att köpa bara en sittdel med sufflette och klädsel iaf=)

• MissR

Någon som vet om dtefaktiskt är så att det kommer sn scooter med svängbara framhjul i 2011 kollektion??
    Vill så gärna byta min scooter till en nitro, men kommer det en scooter med svängbara hjul nästa gång så väntar jag=)
    Blir nog snart skillsmössa för alla mina vagnbyte=)

• MissR

Jag tycker nog 2000 är ganska mycke, ska du sen få den skickad till dig får du ju betala frakt också. Jag hittade en igår på blocket för 3000 som var en 09:a och då fick man vindskydd till....

• MissR

Var och kände och klämde på en ozone idag....jag e kär=) Helt underbar!!!!!!
    Men är det onödigt att köpa en till min dotter som blir 2 i sommar??

• MissR
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-17 14:11:00 följande:
    Vad har du för vagn idag då? Jag har köpt en nitro nu och sonen är 15mån.
    Jag har en scooter men tycker det är så tungt med fyra fasta hjul. Hade en med svängbara innan och ångrar ihjäl mig att jag bytte
  • MissR

edge och mondial är inte sammma......kolla hemsidan=)

• MissR
    the M Bitch skrev 2010-05-28 20:53:17 följande:
    OK Jag får ta ur minnet, har inget att titta i just nu: Emmaljunga har inte släppt några bilder på de nya färgerna ännu, men de har skickat ut en prislista som kittlar fantasin... (bilder kommer om ca 2 veckor). Det kommer bla en färg i jeanslook! Dessutom några färger med svart eller vitt chassi till. Ett nytt (dyrare) tyg lanseras, men det vanliga och leatherette-tygerna finns också kvar. Black Croc försvinner, men White Croc och Creme leatherette finns kvar, liksom Pro Forest och Dark Grey, bla. Ett nytt chassi att välja till Edge/Mondial, lättare, men det kommer tidigast i december. Hmmm, nu börjar minnet tryta, får återkomma i morgon.
    JAAAAAAA!!!! SVART CHASSI!!!!! En dröm går i uppfyllelse!!!! vet du om detkommer på nitron?? ozone e väl samma schassi??
    kan man ha jeanstyg och svart chassi eller är det bestämda tyger till bestämda chassi?

Åhhhh så nyfiken!!!!!!
    Vart kommer bilderna om 2 veckor? På deras hemsida?
  • MissR
    the M Bitch skrev 2010-05-31 09:36:02 följande:
    Förlåt, glömde att tala om att det blir svarta chassin till både Nitro, Ozone och City Cross. Tror det även var till Edge, men är lite osäker där... Men som sagt, det är bara vissa färger som har svarta chassin.
    Åhh tack snälla för all info!
    Vet du vilka fäger på tyg det kommer till de svarta chassit??
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5