Emmaljunga tråd, Vol 5
Nu är jag scooterägare, blev en 09:a då äldsta kille satt inte alls bra i den nya. Så stor skillnad i storlek! Blev en brown check
Nu är jag scooterägare, blev en 09:a då äldsta kille satt inte alls bra i den nya. Så stor skillnad i storlek! Blev en brown check
Ja man ska verkligen syna noga om man köper från blocket, folk fuskar med allt möjligt. Har man lite koll på årsmodeller och annat så ser man alltid folk som skriver en eller två årsmodeller nyare än vagnen är! Trist!
Någon här som har testat twin scooter, vad tyckte ni? Skulle vilja ha en sån i vår/sommar, tänkte se om jag hittar någon beg. då de inte säljs längre
Jag tycker dock att för lite äldre barn så är det en jättestor skillnad på nya och gamla scooter. Min 2åring satt ok i nya men har massor med plats i gamla. Min 3åring var väldigt svår att få i och ur nya och den var för kort för att få plats med benen bra. Den gamla dock sitter han perfekt i
Jag börjar bli desperat här! Letat ihjäl mig efter en twin scooter men det verkar inte vara någon som har en sån att sälja. Alla jAg ringt på är sålda ingen som har någon som står och dammar eller vet någon som vill bli av med en???
Nu har jag köpt en twin scooter så nu kan grabbarna åka tillsammans igen
Ett tips om du ska måla och sufletten inte är heltsvart är att köpa en textilfärgspenna för att måla mot kanterna.