Inlägg från: Amorficlya |Visa alla inlägg
  • Amorficlya

Emmaljunga tråd, Vol 5

Fru Tzoanidis:

Jag har också en scooter den nya modellen köpte den ny nu i januari till dottern. Men sonen på 2 år har också suttit i den med åkpåse å allt som hör till han satt som en prins å bra med utrymme hade han för fötterna också. Jag skulle hellre rekomendera scootern en en Nitro just med tanke på dina behov.  =)

Miranda 06 Nicolas 08 Melina 09
  • Amorficlya
    sanne82 skrev 2010-03-20 08:26:33 följande:
    Vi funderar på att köpa en Emmaljunga cerox. Vad har ni att säga om den? Är den lätt att köra? lätt att fälla ihop? vilken årsmodel är "bäst" etc? Det står lite mellan den och en Teutonia timmy.. Men teutonia timmy tycker min man verkar "klen" :)
    Timmyn är en underbar vagn å klen är den inte.. Jag kan fortfarande sakna den vagnen.. Den är lätt å super lätt att fälla varukorgen är lätttillgänglig..

Sorry att ja började prata om Teutonia i Emmaljungatråden.
  • Amorficlya
    sanne82 skrev 2010-03-23 15:19:12 följande:
    okej, då är nog inte city jet nått för oss då.. vi har mycket grusväg här. är det scootern som är "lättast" sen eller? Ska passa vår dotter på 6 mån.
    MIn dotter va 5 månader när ja köpte scootern till henne hon vägrade åka i brio happyn vi hade. Sen så köpte ja scootern å hon e glad i vagnen. Hon sover super i den också. Men de beror ju på unge också. Jag åkte till babyland och provade vagnen =)
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5