Inlägg från: Ninnie |Visa alla inlägg
  • Ninnie

Emmaljunga tråd, Vol 5

I helgen ska jag åka och betälla en emmaljunga city cross med liggkorg :) Vet ej vilken eller vilka färger jag ska ha än på vagnen. Funderar på att ta en färg på liggdelen och en annan på sittdelen.

• Ninnie

Var och beställde vagn igår, emmaljunga city cross med citykorg. Jag tror dock att det har blivit fel med färgerna. Vi skulle ha en celebration white men butiksbiträdet har skrivit celebration city cross white croc på kvittot och det tycker jag låter lite märkligt eftersom celebration har en egen färg som heter just celebration white, fattar inte varför hon skrev white croc. Givetvis kom jag på det när vi kommit hem så nu får vi åka in till affären igen och kolla upp det nästa vecka så det inte beställs fel färg. Vi skulle ha white på sittdelen och sen beställde vi dark grey på liggdelen för innetyget var så sött på dark grey :) Vi beställde skötväska och åkpåse i celebration serien så därför är det viktigt att det blir rätt med färgen tycker jag. Sen kan det vara svårt att förklara sig i telefonen så lika bra att åka in till affären. Men så himla typiskt:(

• Ninnie

Det står inte artikelnummer på kvittot :( Vi tar in tur in istället är bara 4 mil dit. Det var rörigt när vi var där och tittade igår. Men vi ska prata med ett annat butiksbiträde som verkar mer kunnig :) Det kanske är rätt vagn ändå eller så menar vi samma vagn fast hon har skrivit något annat.

• Ninnie

När ska man beställa vagn om man är beräknad 11 december tror ni? Jag ska köpa en city cross och det måste bli en 2013 eftersom det inte fanns så många 2012:or kvar och inte i de färger jag vill ha.

• Ninnie

När kommer 2013 vagnarna ut i affären? Maken vill se hur de ser ut i verkligheten innan vi beställer någon :) Är det någon som vet om vagnen i färgen natur är väldigt ljus?

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5