-
-
någon som vet om citycross sufletten passa edgen?
-
Deras lime (gröna) tror jag den heterlilyanna skrev 2010-03-11 07:14:21 följande:Oh, den kombinationen tycker jag låter snyggt, hade jag gärnat velat ha om bara Alvin hade varit tjej förstås Jag har ju beställt Alvins Ozone i färgen Dark Grey och funderar också på om man ska ta en sittdyna i en annan färg...men frågan är vilken färg? Nåt förslag ifrån er?
-
Kan någon hjälpa mig, vilka andra färger av emmaljunga passa till färgen offroad.
Snacka om tillbehör -
Vad säger ni om dark beige sittdyna till offroadvagn? eller ska man köra på svart?
-
Menar du yttermått?stor grön drake skrev 2010-03-19 08:55:16 följande:Emmaljunga hårdlift är 79x30cm och finns i 12 färger
-
1995 :- är det med "stålgrejerna" inuti och fästeneec82 skrev 2010-03-23 20:17:38 följande:oj vad de skrivs. Där jag arbetar kostar iaf en ny sluflette ca 1995:- då de höjde priset för 6 månader sedan. Nytt chassi 3500:- ca. Leveranstid ca 1 vecka. Om färgen finns hos emmaljunga. Nitro 4950:- lift e de väl ca 1150:- om jag inte misstar mig. Kan blanda ihop det lite nu... Det är ingen handbroms på nitron. Har varit med att den tippat då jag hade fullpackad skötväska. Men aldrig med mitt barn i vagnen.
-
det gå inte att se då man inte få tillgång till ditt kontolilyanna skrev 2010-03-24 07:03:39 följande:Så, nu har jag lyckats förminska bilderna! Ni som vill kika på nya Ozone är välkomna att titta i mitt galleri www.familjeliv.se/Hem/lilyanna/galleri.php?cu...
-
Någon som vet vad fotsacken till cerox 2.0 kostar?
-
Ok tackFru T skrev 2010-03-29 10:45:35 följande:Ja tror fotsackarna ligger runt 410kr
-
CC kan man ha city korg på gå inte på ceroxKianne skrev 2010-04-20 22:44:47 följande:Hej! Vi har varit och tittat på barnvagn och fått "lektion" av en försäljare. Nu när vi sitter hemma och läser i broschyren funderar vi över skillnaderna mellan Emmaljunga Cerox och Emmaljunga City Cross. Någon av er experter som har några kloka ord om detta? Tack på förhand!
-
Hej!
Någon som vet vad en klädsel till edge duo kosta att köpa nytt? -
nu blev det jobbigt, ska jag köpa nytt eller begangnat? den vagnen jag ha tittat på är en 06a, men jag vill ju ha minst två barn till, den kanske inte håller till det eller blir väldigt rissig. jag ha ju pengarna att köpa nytt (sparade), men vet inte om det är värt det. det gäller ju en skillnad på 4000:- Men det är ju skönt med fräscha saker.
va skulle ni göra? nytt eller begangnat? -
när kommer årsmodell 11, och när få man se färgerna?
-
Hej!
någon som vet om det lätta chassit (nya) till edgen ha vändbart styre? -
Ha emmaljunga adapter till akta gracos babyskydd? På hemsidan stå det att dom ha till andra ledande bilbarnstoltillverkare.. Någon som vet...
-
Vet att detta är tidigt att fråga och man vill inte att sommaren ska ta slut.. men men jag måste..
Hur är city cross i snö?... ha en teutonia S3, och det va väldigt jobbigt i vintras.. nu är ju dotten tyngre och vill ha en vagn med fyra hjul... -
hej!
frågan kanske är ställd innan..
Men är det någon som vet om man kan ha syskonsits till en edge duo årsmodell 09? -
ha sett en vagn på blocket och dom säger att det är en 08 men jag tror att det är en 07
Vill ha 4000kr (vilket jag tycker är för mycket för vagn med mjuklift kudde och påslakan)
färgen är grå lime.. tror att emmaljungas namn på den hette grey/ apple
Den färgen slutades göra 07 eller ha jag helt fel