Inlägg från: sprättan1 |Visa alla inlägg
  • sprättan1

Emmaljunga tråd, Vol 5

Hej
    JAg frågade just i en egen tråd, men tänkte att jag kanske får bättre svar här?

Är det någon som har en bild på en vagn i färgen Copper? ÄR den hemskt ljus? blir den lätt smutsig? Bilden på EMmaljungas hemsida har jag redan sett, men vill jämföra hur den ser ut i verklig´heten. Tycker inte att de där bilderna alltid stämmer så bra..

tacktack!

• sprättan1
    stor grön drake skrev 2010-03-06 15:02:09 följande:
    Blocket och liknande är guld när man vill se hur saker ser ut på riktigt.www.blocket.se/uppsala/Emmaljunga_nitro_city_...
    Haha, det där var ju lite komiskt, för det är just den vagnen jag köpt=) Och den ser ju mörkare ut i färgen än vad den gör emmaljungas hemsida=)
  • sprättan1

wingtear: Tack! den ser ju faktiskt också mörkare ut. Hoppas den stämmer bättre med verkligheten då=)

Någon som har ljus färg på sin vagn? Är de jättekänsliga? Blir de smutsiga med en gång?? Vår förra var svart så jag har ju inte riktigt något att jämföra med..

• sprättan1

Hej

Vi har en svart Smart duo combi -06 som vi tänkte sälja. Vad tycker ni är ett rimligt pris att ta? Det är så svårt tyckerjag. Man vill ju inte sätta fört dyrt så ingen vill köpa den =/ Åkpåse och skötväska ingår.

några förslag?

• sprättan1

åh, tack! Du verkar ha stenkoll på det mesta=)

• sprättan1

Någon som vet om man kan ta av och tvätta tyget på citykorgen?
    Passar citykorgen från 06 även 09-vagnar?

• sprättan1
    lilyanna skrev 2010-03-17 09:33:35 följande:
    Det går inte att komma åt din blogg, är adressen felskriven?
    om man skriver prinsessfrugan istället kommer man in
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5