Inlägg från: DecemberBebis |Visa alla inlägg
  • DecemberBebis

Emmaljunga tråd, Vol 5

ska in och köpa emmaljunga scooter imorgon , men velar såå ang färgen !!! 
    pink check  , candypink eller dark grey... och sen ha en rosa dyna till (finns väl en som passar till , nån som har nåt att säga om den ??) 

• DecemberBebis

nån som vet vilken ståbräda som passar scootern ?
    har en som jag haft på city crossen... men tror inte den passar ??

• DecemberBebis
    milla 1982 skrev 2010-03-10 20:40:28 följande:
    jag tycker "pink check" är galet snygg, dom andra är väl så där.  Men alla tycker ju olika (som tur är)
    ja visst är pink check snygg ! men sen dark grey , och sen "pimpa" till den lite med en snygg dittdyna, och en snygg skötväska... hmm... kommer inte kunna sova inatt utan bara ligga och fundera över färgvalet.. hihi
  • DecemberBebis
    Zelmilainen skrev 2010-03-11 06:10:36 följande:
    tror ej att dynan i candy pink passar till en vagn i pink check. såg en scooter 2,0 i candy pink i veckan, SÅÅ snygg!men som nån annan skrev så är det snyggt med en i dark grey och sen alla tillbehör i candy pink.
    det var ju så jag tänkte , dark grey och candy pink tillbehör.. ! men vi får se vad det blir... sambon ska följa med , får se vad han tycker , eller ialla fall låtsas som han har nåt att säga till om... hiih
  • DecemberBebis
    lilyanna skrev 2010-03-11 08:41:29 följande:
    Hm...limegrönt, ja det kan nog bli snyggt...eller blått, får nog ta ett kik i affären när vagnen kommer sen.Jag antar att det är beställningsvara på även dynor och alla andra tillbehör, är det någon som vet hur lång leveranstid det brukar vara på dessa?
    ingen aning , men ska fråga i affären idag när jag köper vagnen..
    vet nån hur sittdynorna sitter i vagnen ? finns det en dyna speciellt för scootern ? för det kan väl inte vara en och samma dyna till alla vagnarna ??

jag tycker lime är jättesnyggt !! även den blåa... undrar på om man ska ge sig på att sy en egen dyna sen =)
  • DecemberBebis
    lilyanna skrev 2010-03-11 09:54:25 följande:
    ja fråga gärna det o återkom här sen med svaret Jag tror att det är samma till alla, för det är väl minimizerdynan du menar eller?Sy...hur gör man då? :-P
    i "min" affär hade dem dynorna hemma jättefina var dem och satt kanon i scootern.., hade nästan bestämt mig för candy pink , men så var sufletten helt slapp.. jättekonstig , och tjejen i affären höll med , men hon hade ingen annán hemma... så det blev pink check , sambon gillade den bäst med !
  • DecemberBebis
    lilyanna skrev 2010-03-11 21:00:27 följande:
    Okej, hoppas min affär har dem hemma med då...men det får jag veta först i nästa vecka då jag verkligen hoppas att vagnen kommer, börjar bli kris här hemma då liggdelen är typ urvuxen.Menar du att du tog både vagnen och dynan i pink check?
    blev bara vagn och fotsack idag.. får se om det blir en dyna , och vilken färg iså fal.. köpte ståbrädan med..
  • DecemberBebis
    Ikisen skrev 2010-03-14 20:44:32 följande:
    Jag har köpt en scooter från 07 och undrar om det finns någon här som har koll på om man kan få tag på en fotsack i någon webbutik? Jag har googlat men kan inte hitta nån. Jag är jättenöjd med vagnen, men det blir väldigt trångt med en åkpåse.
    jag tror inte det finns nån webbutik som säljer emmaljungagrejer , det är iså fall om du hittar nåt på tradera/blocket
    vilken färg blev det ? alla färger från 07 finns ju inte kvar..
  • DecemberBebis

nån som haft problem med sufletten på scootern ? köpte ju vagnen i torsdags , och tycker sufletten börjat hänga lite när den är uppfälld.. spelar kanske ingen större roll men jag tycker det ser så tråligt och fult ut..

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5