Emmaljunga tråd, Vol 5
Snabbt svar! Säljer min barnvagn vad för pris?
Snabbt svar! Säljer min barnvagn vad för pris?
Hej! Någon som kan svara på hur stor emmaljunga scootern är ihopfälld? Dom nya? Är dom lika stora som dom gamla modellen eller är dom mindre?
Hej emmaljunga experter.. Ska åka och kika på en Emmaljunga scooter idag men är lite osäker på vilken färg vi ska ha.. Vi har funderat på en White croc och är väldigt intresserad av att veta för och nackdelar med att ha vittläder. Finns det några andra färger som är snygga? Är det någon skillnad på emmaljunga scootern 2010 och 2011.
Det inhandlades en Scooter 2.0 silvercheck idag
Är det någon här inne som vet om man kan köpa emmaljunga sittdelar separat och isåfall vad dom kostar?
Jag tänkte sälja ett Nitro city chassi med varukorg vad är det rimligt att jag lägger ut det för? Samt en city korg celebration black oanvänd madrassen är fortfarande inplastad.. Vad kan jag sälja det för?
Prisförslag på Scooter 2.0 Silver check fint skick? Inköpt höst 2010.
Har inte bråttom att få sålt den men vill inte lägga ut den för för mycket
Några tips på hur jag ska få sålt ett chassi? Helt omöjligt ju alla prutar ju som sjutton.. Senaste budet jag fick nu på var 300 kr.. och det känns det ju inte värt att släppa iväg det för..
Nu behöver jag hjälp igen vad kan man ta för en city korg i färgen Celebration black? Madrassen är fortfarande inplastad och den ser ny ut.