Inlägg från: BejbyBoo |Visa alla inlägg
  • BejbyBoo

Emmaljunga tråd, Vol 5

Hallå alla Emmaljungafantaster!

Jag är numera ett stort fan av Emmaljunga sedan jag i januari bytte vår Bugaboo Cameleon mot en Nitro City. Jag älskar den nya vagnen, med ett undantag - varukorgen...
    Jag visste redan innan jag köpte den att den var lite svårtillgänglig, men hade nog ändå inte fattat precis hur omöjligt den är. Man får ju inte i någonting!!! Allra minst om dotter sover i vagnen så att ryggstödet är nedfällt (hon är vänd mot mig).
    Jag har funderat på om det går att göra om fästena till korgen så att den hamnar lite längre ner och på så sätt blir lättare att komma åt. Men vet inte riktigt hur jag ska göra så att det blir hållbart. Är det någon som gjort någon ändring, eller lever ni bara med det?!
    ♥ Älskade, älskade lilla E. 28/12-08 ♥
  • BejbyBoo
    t0va skrev 2010-03-05 12:02:17 följande:
    Nu vet jag inte hur det ser ut men om du vill göra om det så är mitt tips att be en skräddare sy längre band, om den nu sitter fast med band. Så det blir hållfast och ordentligt. De brukar inte ta många kronor för att göra en sån ändring.
    Tack för tipset! Av någon anledning har jag inte ens tänkt tanken att gå till en skräddare, men nu när du skriver det så är det ju ett självklart alternativ!! De kanske har någon idé på hur det kan göras bättre och fixa det.
    Tack!!
    ♥ Älskade, älskade lilla E. 28/12-08 ♥
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5