Inlägg från: ejja81 |Visa alla inlägg
  • ejja81

Emmaljunga tråd, Vol 5

emmaljunga city jet går det att köpa till liggdelen till dem? å vad ligger dem på i pris då?

tacskam för svar  + om et är en vagn att rekomendera från början tills man iten bheöver vagnen mer

• ejja81

hur många grader skall man tvötta emmaljunga scootern i?

å hur får man loss sittdelen från chassit?

• ejja81

ja är ju tyget jag menar,,sittdelen blir svår att tvätta=).

den sitter ju fasst på vardera sida å hur får jag loss den? 

• ejja81

hur många grader skall man tvätta tyget i?

sen hrur får man bort tyget från chassit.  det sitter ju fasst på 2 sidor????

• ejja81

fråga om  åkpåsen!

Har en åkpåse still min emmaljunga vagn  som ma kan taisär så det blri vndskydd och en sittdyna av...Hur är dem att ha på vintern?  är dem varma?   känns så tunna tycker jag

• ejja81

ock tack för svaren..nu är den ju varm å go,,,men till vinterna får jag se då..sägs ju bli en varja vinter dåf rå jag nog ta en annan varmare=)

• ejja81
    the M Bitch skrev 2010-10-26 19:17:03 följande:
    Vad fick ni betala för servicen?
    jag betalade 50 kr för att serva min vagn,,gick i genom hela vagnen å smörjde den å spände den
  • ejja81
    Mymemlan skrev 2010-10-28 10:05:13 följande:
    Jag har ringt på en annan vagn här som kostar 300 kr också som är lite trasig också. Lagar den, tar varugkorgen och sätter upp den till stugan bara :) Dom hade glömt varukorgen då dom var på semester, råkat ställa den utanför bilen då dom ville att vagnen skulle ta mindre plats vid ihopfällningen, och åkt iväg utan den :p
    ok men dem blir nog iten mindre för det väll!
  • ejja81

någon som kan!?

emmaljunga dueo smart 08..är det iten fullt ltitläge på dem?

nrä stitdelen är så ärdet som högst upp på sittdelen drä huvudet ärenstålbalk som går in över barnets huvud skalldet vara så?  elelr är den vänd på fel håll...då kommerden ju i ävgen sen för barnetshuvud?

någon som kan hjälpa mig/ mvh

• ejja81

är inte ens liggläge på min vagn,,,å försötke böja bakden men gick inte...

• ejja81

la undan sittdelen igår då den var så konstig för ensånliten tycktejag....hoppas någon som vet hru det ser ut elerl har enkansvara...

• ejja81

ock så den skall vara där då,,känns som denär i vägen!

ok för var reält sittläge för att byta vagn vid 6 mån..min är 8 månader å kan tientänka att sätta han där för att sova'

• ejja81
    ejja81 skrev 2011-03-30 20:00:43 följande:
    ock så den skall vara där då,,känns som denär i vägen!

ok för var reält sittläge för att byta vagn vid 6 mån..min är 8 månader å kan tientänka att sätta han där för att sova'
    inga mer jack är sissta den står på..fjädern är helt åtspänd...går väll inte å få ner den mer då>?
  • ejja81

skilnaden på emmaljunga scooter 2010 och på den nya 2011snabba svar tack

• ejja81

jag tyckte det var mer lgigläge i 2007 års emmaljunga scooter än vad det var i 2010 ås.

men den nya 2011 ha nästintill liggläge...så den skall jag köpa idag...itne så snygga å roliga färger men en bra vagn för vagn är det iallfall.

• ejja81
    Halmstadmamma skrev 2011-05-04 11:39:55 följande:
    Snabb hjälp önskas!!!!
    Ska titta på en svart cerise scooter men säljaren kommer inte ihåg när den köptes, vilket fanns den här färgkombon?
    Är den värd 750 kr?
    den rä suep fin,,ajg ahde en sån är från 2007..kanon vagn jag gillar den mer än den nya

skotern kostade då   1800 på billig affär  annars 2000kr 
    regnskydd  200kr
    åkpåse 470kr typ
    skötväska var ng med runt 4-500kr

så ja för allt det är det värt det...

månag tar 100kr -1300.   köp är ett bra köp
  • ejja81
    Halmstadmamma skrev 2011-05-04 12:00:55 följande:
    2007....ahhh, känns som att 750 kr är lite mycket för en så gammal vagn...Tackar!
    det är ett bra pris för dem vagnarna...å allt får du ju med..kanon fin å snygg vagn var så nöjd med min,,,,,den som köper den gör då ett kap..kolla priser på demså ser du själv  att det är bra pris
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5