• Anonym

Tantsnusk/Erotiska romaner efterlyses!!

Jag efterlyser någon sorts "tantsnusk" (läs erotiska romaner) att läsa, för att pigga upp sexlusten lite. Jag är gravid i 22 veckan och sexlusten är som bortblåst, nu vill jag ändra på detta. Min man går under snart...

Nu kan jag inte köpa dessa bäcker, utan det vore en STOOOR fördel om de kan tänkas finnas till låns på biblioteket...

Så, all form av erotiska romaner, eller annan form av tantsnusk, som kan egga sinnet lite!

Alla tips mottages tacksamt!!

• Svar på tråden Tantsnusk/Erotiska romaner efterlyses!!
  • Anonym

helt klart Twilight-böckerna! Åh ren och skär mjukporr, romantik och förväntan!

• Renesmee
    Anonym skrev 2010-05-12 11:25:07 följande:
    helt klart Twilight-böckerna! Åh ren och skär mjukporr, romantik och förväntan!
    Ja får hålla med. något fruktansvärt eggande och mjukporr för öronen!!
    Önskar det fanns mer sådanna böcker.
  • Anonym (jo)

Nora Roberts har ju skrivit supermånga böcker, och vissa är mer andra är minde beskrivande.. :)

• Anonym (snusk)
    Anonym (jo) skrev 2010-11-26 19:13:41 följande:
    Nora Roberts har ju skrivit supermånga böcker, och vissa är mer andra är minde beskrivande.. :)
    Ja hehe är inne på blå opal..,men vart är dom snuskiga bitarna..det är ju dom man vill ha..så tipsa gärna om hennes mer snuskiga böcker om du vet.
  • acinna

Jag rekommenderar "Impotent livskamrat sökes" av G Hauptmann

Den gillar jag verkligen! 

• Anonym

definitivt:
    Hästarnas dal, Mammutjägarna och Nionde grottan av Jean M Auel... vissa delar är riktigt smaskiga!

• Skogsstjärna

Måste också rekommendera "grottbjörnens folk" av Jean M Auler. Riktigt bra böcker över huvud taget tycker jag, de känns genomtänkta och är spännande, intressanta och engagerande. Och samtidigt en himla massa tantsnusk insprängt, men som sagt börjar det inte förrän i bok två. Men sedan har du tre böcker till i serien... Helt klart läsvärda.

• Anonym (jo)
    Anonym (snusk) skrev 2010-11-26 21:51:43 följande:
    Ja hehe är inne på blå opal..,men vart är dom snuskiga bitarna..det är ju dom man vill ha..så tipsa gärna om hennes mer snuskiga böcker om du vet.
    hm.. ja nu kommer jag ju inte ihåg så klart vilka som är vilka.. är en "boknörd" mellan varven och har perioder där jag nästan sträckläser böcker.. o vet bara att jag gillar nora roberts sätt att skriva..
    men... hm.. skriver hon inte vissa för typ harlequin (hur det stavas) o de borde kanske vara mer beskrivande än andra... läser bara böckerna en gång och ger vidare så kan inte ens kolla upp vilka böcker jag läst.. men hoppas ni hittar ändå!
  • Anonym

Jackie Collins är tantsnusk böckernas drottning!

• Anonym (Vad)

Vad är tantsnusk för något?

• Anonym (Vad)

Vill verkligen kvinnor läsa om yngre män? 

• Anonym (Storytel)

Kolla storytel.. Finns mängder både ljudbok och ebok

Svar på tråden Tantsnusk/Erotiska romaner efterlyses!!