Här var det livat! flera sidor att ta igen, jag får erkänna att FL hade fallit ur minnet lite.
Stina: Vad skönt att han fått jobb! Hus till salu här nu igen Hur har det gått med uppmärksamheten? Har det lugnat sig?
Ullen: Gott att vara hemma igen, tänk att det blev klart till slut. Hoppas ni slipper sjukdommar framöver. Det har väl lite med den strida strömmen av små barn att göra kan tänkas
solaris: Det var tråkigt att höra. Hoppas non piggnar till snart, din syster.
skojsan: Här har med vabbandet minskat drastiskt. Det var lite precis i början av terminen, men sen har det vrit rätt lugnt.
Vi hade en bra jul i Blekinge och Småland och njuter nu av långledigt till 10:e januari. Imorgon ska vi dock med Elina till ögonkliniken, för hon ser dåligt, föga oväntat med tanke på hur illa jag ser.
Elina har sällan varit till bekymmer, nån grinig period har det väl varit, Just nu tycker jag det är härligt att hon börjat kunna tänka logiskt och resonerar efter det. Det hjälper ju en del. Julian är det lite mer riv i. Slåss en del och sånna tråkigheter, men däremellan go och glad. Största fienden är tröttheten, då blir han monster.
Håller på att göra oss av med lite barnprylar. Skötbordet är ur vägen och lite mer plats finns nu i badrummet. ska bli skönt att bli av md allt bråte. Har nog landat i tvåbarnslivet rätt bra, det känns som om det räcker. Det blir bara bättre och bättre. De leker så bra och vi kan göra fler roliga saker ihop. Julian fyller jusnart tre.Livet rusar vidare i rasande fart. Har blivit lite mer aktivt i jobbsökeriet och varit på intevjuer, men det har inte blivit nåt än. det kommer väl så småningom, Jag trivs rätt bra med mina 75% så länge.
Önskar er alla en god fortsättning och ett Gott Nytt År om vi inte hörs mer innan dess.
Kram på er alla!
P.S Resturangbesök är jag med på! Jag kan nästan jämt