Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!
Nype:jaha,så spännande! jad et är ju nästan dax då iaf,spännande att få se sen om denna har mera hår och om det finnes några lockar då!
Nype:jaha,så spännande! jad et är ju nästan dax då iaf,spännande att få se sen om denna har mera hår och om det finnes några lockar då!
Nype:Men vad sa de för ca vikt idag då? Nyfiken ju.
Nype:Bra siffror för att vara ditt barn ju! håller tummisarna för att den ligger kvar och ´´fettar´´på sig lite till.
lillamye:hehe,men jag har ju inbox! för mail funkar inte att ha för mig pga ``TROLL´´
Nype: men då...jag som nära på aldrig är där inne... men isf så fixa en med lås/lösen för endast inbjudna,så inte ´´trollen´´ kommer åt!
Nype: Stort Grattis till lille Bill !
Grattis även till Kickis Lucas på hans födelsedag idag!
Hej hej.
Skriver här ändå jag. + att det inte verkar vara någonstörre hitt inne på Facebook ändå den nya!
Hoppas alla mårfint nu när våren äntligen kommit.
Kan ju tycka att det börjar bli dax för en träff snart snart jag...hoppas det finnsnågra kvar som gillar att umgås ännu. Kram!
Kul med träff,men var? Inne på stan eller hemma hos någon kanske???
Jag kan alla dar utom på fredag denna vecka. Månd kan jag fm eller em och tis-torsd kan vi träffas efter kl 14 isf.
Nype:Gärna träff,men vart isf och vilken tid?
Tussilago: Grattis till bebis och Välkommen!
Nype:Jodå...men är det öppet på Kyrkis och vart finns kyrkis isf? det är ju Valborg på fredag.