• Nype

Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!

Guld gossarnas Super Mamma skrev 2010-03-04 08:03:06 följande:
    Nype:man brukar ju räkna med +300-350g/v i slutet så om du går tiden ut så blir det en bebbe på ca 3300g,inte illa alls. Håller tummisarna! 
    ja det vore ju inte alls fel  men tyvärr går ju inte min kurva som normalt (den är planare) och därför tror de att knodden kommer vara mindre. Får hoppas att kurvan börjar uppföra sig!
    Två goa brudar! Livet är fantastiskt!
  • Nype

Anna Conda: hahaha älskar dig och dina ungar!! De står stadigt på jorden och har mycket att älska! {#lang_emotions_heart}

Fru Degis: Kul att du hittade hit till nya tråden! Jag fick inte länka till den åt så många för då åkte jag på spamanklagelse så jag fick hålla tummarna att ni alla hittade via min presentation eller nåt.

ErikaS: Välkommen hit!!

Alltgårfort: nämen huga lillkillen då!!! Håller alla tummar och tår att han kryar på sig fort, fort, fort!!!

• Nype

hmm klurigt... vet ju knappt namnen på alla godingar nu för tiden men det finns/fanns ju en del snyggingar som man dregglar lite extra över då man väl ser dem på TV:n Hur många får man dra till med?
    Några som redan nämnts är ju Viggo Mortensen, Brad Pitt, Owen Wilson, Johnny Depp.... vilka finns det mer..? Heath Ledger (innan han dog såklart! huu ), Patrick Dempsey, Eric Dane, Bon Jovi, ibland kan jag kanske tänka mig Seal om han lovar att sjunga , sångaren i Pain of Salvation (mm), Lars Winnerbäck vill jag kanske inte riktigt rulla runt i halmen med men han kan få vara med som stämningshöjare!
    Hmm brudar har jag inte tänkt på... men vad fasiken! Får man chansen ska man väl ta den!! Ställer upp på Brittany Murphy jag med! Noomi Rapace kanske? Några ur Lword är inte heller pjåkiga

Trots denna digra lista känns det absolut som om jag glömt väldigt många läckerbitar (graviddemensen slår till även såna här smarriga gånger! ).. får väl ta upp detta ämne igen då jag väl kommer på ngn mer!

• Nype

Pink för sjutton gubbar!!!

• Nype

haha det finns fler!
    Höggravid med hormonerna rusande i kroppen vet du!

• Nype

Cool brud som sin mor!
    Ja, de är för härliga nu!! Oftast..
    De suger liksom åt sig av allt som små svampar nu och kan verkligen överraska en med deras kunskap. Just uttryck som man själv använder blir ju en tokhit då småttingarna tar dem i sina munnar!! hahahaha!

• Nype

ajajdå! Jag har alltid svurit som en borstbindare men har nu bytt mkt till attans och attans bananer om det är riiiktigt illa! Igår sa Tintin attans så jag är glad att jag lyckats byta till det... vad hade hennes första svordom annars blivit...{#lang_emotions_embarassed}

• Nype

twinmom: Tackar för tipset! Kommer absolut bli ett besök dit!

Usch, här har magsjukan slagit till Tintin är stackaren som åkt på det. Är väl bara en tidsfråga innan resten av familjen åker på det {#lang_emotions_undecided} Men nu är det vitpeppar och handsprit som gäller för hela slanten!
    Har ni andra klarat er!

• Nype

Lillamye: Vi brukar faktiskt också klara oss från det. Har bara råkat ut för det typ tre ggr sen Tintin föddes. Kommer inte ens ihåg hur länge de brukar kräkas..? Tintin har hunnit med fem ggr nu på drygt fyra timmar... vet inte om man kan ana att det ska lugna ner sig nu eller inte? har för mig att själva kräkningarna bara brukar hålla i sig några timmar..?

Något skoj att berätta bland alla missär är att vi fått plats på vårt förtahandsval av dagis till Cleo!!! Visserligen inte när vi vill att hon ska börja men ändå. Hon har plats från den 3 maj och eftersom det känns väääldigt tätt inpå inskolningen på det dagis hon först fick plats på skjuter vi fram dagisstarten till i maj. Får helt enkelt hoppas att nästa knodd är en lugn, sovande och allmänt nöjd filur (och helst utan kolik). Känns iaf bra i mammahjärtat att hon inte måste börja dagis precis vid samma tidpunkt som hon får ett syskon. Hoppas nu bara att L kan jobba i Sundsvall fram tills dess lite mer så man får lite avlastning.

• Nype

Tack!
    Ja, hon höll igång de där fem timmarna igår sen har det inte blivit något mer, tack och lov! Men jag låg hela natten och lyssnade efter kräkljud både från hennes och Cleos rum inatt så nu är ögonen som små glipor på mig
    Slutade med att hon kom in till oss inatt. Hon var ju jätteledsen såklart!
    Vråläter vitpeppar och har varit och köpt en massa bakterierika grejer så nu hoppas jag att vi kan stå emot magsjukan liiite bättre iaf

Hoppas ni andra mår bra!

Svar på tråden Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!