Inlägg från: linalotta |Visa alla inlägg
  • linalotta

Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!

hurra...liv i tråden....här är jag med!!!  :)

• linalotta

precis....håll tråden levande så att den ploppar upp på "listan" och syns igen liksom!!  :)

här har vi femårskalas idag...eller nästan iallafall....det vaknades i morse med stora bajsbacillen för lillkillen så det blev inget med det. Stackarn som sett fram emot att få fylla år. Men men..bacillen har lugnat ner sig och vi gick ialalfall till lekparken och smögåt lite chokladbollat. Nåt måste man ju få iallafall! :)

Just nu sitter han lyckligare än solen och bygger sitt nya spacepoliceskepp i lego. Wow...preeeecis va ja önskat mig! Så det är nog en rätt bra dag iallafall!

• linalotta

tack tack så mycket säger Ville! Han hade gjort en önskelista på förskolan som han kom hem med. Tre grejjer. Det var legoskeppet, bakkugans och ett cyklop och han hade så tur att efter många om och men hade han fått allting va han önskade sig. Så man kan ju inte begära så mycket mer! Ja förutom få vara frisk på sin kalasdag då. Man vet att ungen inte är hundra när han får göra sin egen tårta, tar två tuggor och sen säger nu är det bra.. Men han får ta igen det nån annan dag!

Kram på er!!

• linalotta

Smyger fram ett litet litet försiktigt att nu finns det ett litet litet litet litet syson till Ville i magen...det är knappt så jag törs säga det högt men bara att hålla tummarna att det går bra.

Kram

• linalotta

nja...jag väntar oroligt på nästa ultra nu...måste in på en till koll...va på första i v 18 men det va nåt med hjärtat så lugn är jag inte för fem öre...så hon sa att det kudne va för litet ännu å nytt hopp finns igen om två veckor igen då...all denna väntan...men annars så såg allt bra ut och det är tänkt att komma sista juli! Jag håller mina tummar så hårt att dom är blå allihopa!

• linalotta

he he...nej men med våra tiotusen turer hit och dit så törs jag adlrig vara säker och inte ens nu är jag ju det...vågar inte ta ut nåt överhuvudtaget den här gången...7 ivf sen ville kom gör liksom sitt :)
    Men visst täknte jag tanken då vi var hemma hos jennie..jag ville också  handla små minikläder men vågade inte än...men om två veckor å allt ser ok ut då ska jag slappna av och passa på att njuta också! :)
    Sen tjejen som satt vid köksbordet och såg tokgravid ut hon var i samma vecka som jag och hon var så avslappnad och berättade gärna och jag vågade inte ens tänka tanken att jag hade nåt i magen...konstigt det kan vara! Sorry...det är bara jag som nojjar!  :)

• linalotta

åh jag ska bara glatt ta och berätta att nu har jag äntligen vart på mitt andra stora ultraljud! Första gången skrämde de skiten ur mig (Då håkan va i usa också till råga på allt). De kunde inte hitta kammrarna i hjärtat så jag fick komma tillbaka efter två veckor igen. Så i två veckor trodde ja det va mer eller mindre kört. Men så blev det äntligen koll igen och de letade och letade och letade och de hittade inget då heller. Men efter lite bankningar på magen och vridningar av mig så hittade de äntligen en fin bild på ett fint hjärta! Så nu ska jag äntlgien försöka slappna av och känna mig lite lycklig också!!  :)

Svar på tråden Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!