Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!
Hej!!!! Hallå allihop!
Nype:Nu tror ju jag att när de uppskattar vikten genom att klämma och känna på slutet,så kanske de säger runt tre kilo,för att allt ska vara så himla normaaaaaalt hela tiden.Om det nu inte är bevisat att det är en extremt stor/liten skrutt. Nä det skulle vara konstigt om din kurva skulle gå som normalt,det skulle inte passa dina övriga egenskaper Love you!
Apropå storlek på barn...Jag har ingen aning om hur lång Elise är (hon blir fyra nästa månad ju) men jag uppskattar henne till typ ungefär cirka 102-103? Vad jag vet är i alla fall att hon väger 20 (!) kilo! Beefcake! Tolv kilo som Tintin väger,det vägde Melina när hon var 12 månader hahhhahahaaaaaa,jag döör att det kan vara sån skillnad!! Nu är Melina 2½ snart och väger 17 pannor! Mina barn blåser inte omkull i första taget!
Annars rullar livet på som vanligt,jag har liksom kommit ur hela FL-svängen känner jag,men ni som känner mig väl har ju koll på fejjan. Vi är gärna med på en träff (jag vet,jag ska försöka att inte glömma det den här gången *skäms*). Nästa onsdag 10 mars,ska vi till sidsjön med kyrkan kl 10-14.Nån som vill komma dit och busa? På skidleken.Om man vill bli bjuden på fika får man anmäla sig till Birgitta-gården senast den femte (vilken dag är det?). Puss flickor,nu ska ajg hämta mina blötdjur på dagis,och iväg med oss till simskolan!