Inlägg från: Tjingelingan |Visa alla inlägg
  • Tjingelingan

Umeåpluttar födda Juni-Augusti 2008 (Tråd nr 9)

Förresten, hur gick det på blodomloppet Emmy och Erika? Galet mycket folk, men visst var det trevligt!?

• Tjingelingan

Hej o hå vad det skrivs, så kul! Vi är helt handikappade då vårt internet inte funkat på en vecka så nu sitter jag och toksurfar hos mor och far ;)

Stackars lilla Theo, hoppas han piggnar på sig fort! Lät inge kul med Klaras bronkit heller...

Anneli: Nej ingen nyköpt stuga utan det är min mammas barndomshem, så det är en stuga som går i släkten. Är min moster och vi som är i den nuförtiden. Den ligger väldigt fint just intill en sjö, längtar dit!

Magar, magar magar, nu på våren dyker dom ju upp överallt. Känns som att det verkligen är en babyboom nu igen. TOKMYSIGT!

• Tjingelingan

Grattis till Tilde! Selma tackar för alla Grattis, helt galet att det gått 2 år!! Vi har haft barnkalas och familjekalas hela helgen, så snart sprutar det tårta ur öronen. Roligt att se dom små fylla 2, dom är ju mycket mer medvetna nu om kompisar, paket och att det är dom som är i centrum.

Vi ska ha sommarfest imorrn på förskolan, hoppas på bra väder! Håller på att bli galen på att inte ha nåt internet hemma. Hur lång tid ska det behöva ta att fixa?! 2 veckor nu....

• Tjingelingan

Hej på er!

Å vad kul att det är lite liv i tråden :) Grattis till alla nyblivna 2-åringar och stort grattis till bebisen i magen Erica!
    Vi har nu kommit hem efter en månad i Marocko, massor av bus med kusinerna har det blivit och mycket badande i havet. Tokvarmt har vi haft, över 40 grader sista veckan vi var där...

Ser att ni ska ses idag, vore jätte kul! Kanske vi dyker upp om vi hinner till dess, hade egentligen lite andra planer men ska försöka styra om!

• Tjingelingan

Oj här händer det grejor! Grattis till Noel som blivit två, och grattis till bebisarna i magen Annelie och Lina!

Vi har nog det mesta inköpt inför hösten och vintern. Blev vikingskor igen, samt en Mckinleyoverall som vi köpte på rean på Intersport i våras. Idag var det ju faktiskt riktigt kallt! Ska kolla hur det funkar med träffen, låter väldigt trevligt Erica!

• Tjingelingan

Vi kan tyvärr inte på lördag Erica, hoppas på en annan träff snart igen!
    Jag börjar få lite jobbångest nu, det här är ju min sista av 10 lediga veckor. Det har varit helt otroligt skönt att vara ledig så här på hösten. Jag har varit riktigt effektiv och rensat både i lådor och garderober!

• Tjingelingan

Länge sen jag skrev nu, hur har ni det? Blir ju så nyfiken hur det går för Emmy, har lillan kommit än???  Vi har än så länge haft en riktigt hektisk höst. Selma blev smittad med Hepatit A när vi var utomlands i somras, så hon var rätt hängig i en månad. Nu tack och lov ser alla provsvar bra ut och hon är friskförklarad igen. Sen har min mormor varit dålig och lämnade oss förra veckan, detta bara 5 dagar före min brors vigsel. Festen i lördags blev trots allt jätte lyckad. Livet har minsann sina kontraster.

Så nu hade jag tänkt att resten av året kan få vara sådär behagligt vanlig som vardagen kan vara ;) Spännande med alla bebisar och växande magar, hoppas ni mår gott allihop! Vore kul med en träff här framöver nån gång.

• Tjingelingan

Hej på er! Både balettakademin och korpens lekgympa lät ju intressant. Här hemma har vi oxå en dansant liten brud=) Måste kolla upp det. Hjälp så mycket snö, vi behöver inte oroa oss för någon grön jul iaf, men visst är det vackert ute!? Ja hur går det för dig Erica? Exakt när var du beräknad?

God jul till er alla!

Svar på tråden Umeåpluttar födda Juni-Augusti 2008 (Tråd nr 9)