• Chetti

Afrika i blodet/hjärtat del 8

Så det är här ni är. Lyckades skriva sista inlägget i gamla tråden och undrade varför ingen skrivit på 2 dagar, trodde jag skrämt bort er... =(

Nu är jag här i alla fall

blääääääääääää
  • Chetti

Med första hade jag allt typ och förlossningen tog många långa timmar och hon fick till slut dras ut med sugklocka. Jag mådde dåligt i flera dagar.

Med andra hade jag inget och ut flög han med segerhuva och allt, var inne 2-3 minuter på förlossningen innan han flög ut. Efteråt mådde jag skitbra och ville bara hem.

Jag rekommenderar så naturligt som möjligt, det är nog det bästa för kroppen.

blääääääääääää
  • Chetti
    oOMayaOo skrev 2010-03-24 20:26:46 följande:
    Jag var på mitt rutin ultraljud igår. Tyvärr var det inte bara goda nyheter. Jag orkar inte skriva allt igen, har skrivit det 1000 ggr redan känns det som, så om ni vill veta kan ni läsa på min blogg www.bunintheoven.blogg.se
    Tråkigt att höra! Hoppas det går bra. Läkarvården är så otroligt duktiga på sådana här komplikationer.

Kram
    blääääääääääää
  • Chetti

Min bonusdotter som är 14 år har en rund fläck på magen, några centimeter i diameter, mörkare än övriga huden.
    Det undertliga är att min man, pappan alltså har en likadan på nästan samma ställe i samma storlek fast hans är ljusare än övriga huden.

blääääääääääää
  • Chetti

De trodde min dotter hade gulsot när hon föddes.

Hon fick ta tester m.m. men det är ju bättre att de kollar extranoga om de är osäkra än om de struntat i det.

blääääääääääää
  • Chetti
    Leniz skrev 2010-04-13 23:05:22 följande:
    Är det någon som inte är gravid här?
    Jag är inte gravid och har inga större planer på det heller =)
    blääääääääääää
  • Chetti

På tal om namn så heter min mans bröder Freedom och Glory. Det är rätt coolt tycker jag.
    Gift har de en kompis som heter. Precious, Princess, Prince, King och Queen är också vanliga namn.

Även veckordagar används flitigt som namn.

blääääääääääää
  • Chetti
    han skrev 2010-04-25 10:04:36 följande:
    åhh jag är sååå trött idag! inne på min 3e kopp kaffe redan :)  är det någon annan i tråden som har en "tonårs" 6 åring hemma?
    Yes, min tjej på 6år är hemsk, en minitonåring. Hon smäller i dörrar och kallar en dummaste mamman i världen...
    Hon pendlar i humör, ensa sekunden glad, sedan ledsen, sedan arg och sedan sur... Är det inte fantastiskt att vara förälder??!!
    blääääääääääää
  • Chetti
    hallencreutz89 skrev 2010-05-05 11:40:31 följande:
    ok helt ärligt.. innan hittade jag en skitbra sida där jag sökte resor från nigeria på alla flygbolag, men hittar inte den. var hittar jag billigaste nigeriaresan?
    Vi ska boka genom www.flygstolen.se och då såg jag att ethiopan airlines var billiga. Men vi kommer troligen åka med KLM, har åkt med de tidigare och vi har varit nöjda. Lite dyrare men känns säkrare på något sätt.
    blääääääääääää
Svar på tråden Afrika i blodet/hjärtat del 8