Afrika i blodet/hjärtat del 8
Så det är här ni är. Lyckades skriva sista inlägget i gamla tråden och undrade varför ingen skrivit på 2 dagar, trodde jag skrämt bort er... =(
Nu är jag här i alla fall
Så det är här ni är. Lyckades skriva sista inlägget i gamla tråden och undrade varför ingen skrivit på 2 dagar, trodde jag skrämt bort er... =(
Nu är jag här i alla fall
Med första hade jag allt typ och förlossningen tog många långa timmar och hon fick till slut dras ut med sugklocka. Jag mådde dåligt i flera dagar.
Med andra hade jag inget och ut flög han med segerhuva och allt, var inne 2-3 minuter på förlossningen innan han flög ut. Efteråt mådde jag skitbra och ville bara hem.
Jag rekommenderar så naturligt som möjligt, det är nog det bästa för kroppen.
Min bonusdotter som är 14 år har en rund fläck på magen, några centimeter i diameter, mörkare än övriga huden.
Det undertliga är att min man, pappan alltså har en likadan på nästan samma ställe i samma storlek fast hans är ljusare än övriga huden.
De trodde min dotter hade gulsot när hon föddes.
Hon fick ta tester m.m. men det är ju bättre att de kollar extranoga om de är osäkra än om de struntat i det.
På tal om namn så heter min mans bröder Freedom och Glory. Det är rätt coolt tycker jag.
Gift har de en kompis som heter. Precious, Princess, Prince, King och Queen är också vanliga namn.
Även veckordagar används flitigt som namn.
Grattis till dottern OMW =)