Ge mig dina bästa städtips! Total oordning här hemma...
gillar den här tråden!
gillar den här tråden!
jisses vad ni är bra!! får lust o energi bara av att läsa!!
kanske om man bor riktigt trångt så kan man köpa tvätto torktumlare i ett? visst finns det sånna i en o samma maskin? o så¨kör man bara vissa maskiner med tork förstås, för en hel del kläder vil man aksnke inte utsätta för det, men alla lakan handdukar o strumpor tex...
Sådär ja! städat massor idag, äntligen lossnade det som jag stört mig på så länge. Kastade ut två stora risiga blommor o satte en tredje i större o fräsch kruka. flyttade runt saker o dammade av. rensade i dotterns rum, bort med skrot o alla böcke hon inte läser längre (en del till spara i källaren dock). o i veckan har jag rensat högarna där vi ska kunna lägga undan saker så det hålls städat på bord o dyl. Så nu är de platserna användbara igen SÅ skönt att få gjort! Den här tråden är inspirerande!
om det nu inte redan står en bit upp i tråden o jag missat det... hur får man fönstrena rena o fina utan ränder på lättaste sätt? det är dags att ta tag i detta inom kort o alla tips välkomnas!!!
okej. stora fönster o många har vi. får bli ett rum åt gången. ryser av rädsla när jag tänker på spindlar som kan dyka upp... kör på tisdag!!
wow vad smart sätt att städa