Inlägg från: mammamaria1981 |Visa alla inlägg
  • mammamaria1981

Ge mig dina bästa städtips! Total oordning här hemma...

hej, gud vilken bra tråd...

vad gör ni av alla papper? jag hatar alla papper, och för att jag ska kunna ta itu med dom, typ fylla i och lämna till tex försäkringskassan så måste jag typ ha de fram liggandes på köksbordet för att inte helt glömma bort dom.
    hur gör ni med era papper?

• mammamaria1981

gud vad duktiga ni verkar vara som sätter in allt i pärmar. ja det låter himla praktiskt. tack för tipsen! har massa tomma pärmar så det är väll bara att se till att få tid och sätta sig och sortera in i olika pärmar. men usch, var ska jag ta den tiden och orken ifrån???

• mammamaria1981
    Kalycia skrev 2011-02-26 16:02:59 följande:
    Det enda jag har ordning på är min garderob. Annars har jag det okej. På mitt pysselbord har jag kaaaaaos! Hur får ni en bra grundordning när ni pysslar? Det kan vara med vad som helst, tyger, garner, scrapbooking, pärlor, etc. Jag lyckas helt enkelt inte. 
    jag har samma problem, älskar att scrapa men det är så himla rörigt så jag har inte scrapat på jätte länge =(
  • mammamaria1981

tack för tipsen.

och oj vad jag fick ångest över att se de där sidorna, se hur snyggt och välsorterat folk har sina scrap prylar, vill också! men fick massa insperation så jag skulle vilja städa och dona med det redan nu men känns som klockan e lite för mycket för att starta med det nu, kommer ändå inte hinna färdigt det idag.

Svar på tråden Ge mig dina bästa städtips! Total oordning här hemma...