Ge mig dina bästa städtips! Total oordning här hemma...
Hej!
Jag hoppar in här oxå... Här är det kaos, många prylar som inte har något hem... nåt som kommit halvvägs och det mesta har blivit liggandes...
Nåt vi därimot har ordning på så är det hallen (konstigt nog)... vi har två barn på 2 och 5 år...
Det är prylar överallt... micron är belamrad av saker... allt från gem, mobilladdare, batterier, bröd, nån gipsram... med mera...
ovanpå köksskåpen står blomkrukor, flingpaket, skålar, burkar och hör och häpna en stooooor lego technic låda...
Vårat sovrum ska man ju inte ens nämna... ojojojoj... där är det så mycket grjer så att man blir sjösjuk ;)... nej men det är en hel del kartonger o kläder (smutskläder som egentligen som ska ligga i tvättpåsarna, som just nu innehåller rena kläder...)
spontan besök är totalförbjudna här... INGEN kommer och knackar på utan förvarning... ALLA vet att de måste ringa innan... (sorgligt men sant)
Vi har även 4 katter och 2 marsvin.... önskar ibland att man hade hjärta att ta bort dem (inte döda) såå att man ia slapp allt jävla katthår överallt...
jag vill mer än gärna oxå ha en massa tips...
jag har läst heeela tråden :)