• Angels

Passar inte ihop?!

Alltså, vad då "ni passar kanske inte ihop"? Vad menar folk med det? Vad är det som inte passar?

• Svar på tråden Passar inte ihop?!
  • Angels
    guppyn skrev 2010-02-25 15:54:27 följande:
    Å, jag vet hur det är när man vill bli med barn och det är svårt. Såna tankar kommer lätt upp, särskilt då man hör om par som inte "passat ihop". Vet inte hur länge ni försökt men sådanna tankar är bara destruktiva och kan påverka ert förhållande negativt. Det kan ju ta en herrans massa år för vissa par att bli med barn. Hoppas du får plussa snart!
    Snart 6 år.

Ska börja utredning men det tar ju sån tid.

Ringde till en akupunktör tidigare idag, men när jag sa att jag skulle fundera på det och försöka spara ihop pengar (skulle kosta typ 6000:- för en behandling) så verkade hon bli sur och avslutade samtalet. Kände mig väldigt liten då.
  • Angels

Det är svårt att leva och ha roligt när hela mitt liv kretsar runt det faktum att jag inte lyckas bli gravid. Känner mig så misslyckad. Men har jag klarat mig igenom 6 år så ska jag väl orka ett tag till.

Insåg att jag var oklar när jag skrev 6000:- för en behandling. En behandling = 1 timma per gång 12 gånger, dvs tre cykler. Men jag har ändå inte de pengarna just nu, så det får vänta.

• Angels

Vi hade då kunnat försöka livet ut. Spelar ingen roll hur mycket vi försöker för det kommer aldrig bli något på naturlig väg ändå. Tänk om folk bara kunde hålla tyst! Skrikandes

Svar på tråden Passar inte ihop?!