• Svar på tråden Jesus Mirakel Tråd 3
  • Rundown
    Användarnamn skrev 2011-05-02 20:24:50 följande:
    Jag förstår inte vad du menar med "jobbiga frågor?"

Det enda du gör är att anklaga mig.

Du kan seriöst tala om vad som är svaret på dessa frågor:
    Varifrån har vi kommit, varför är vi här och vart är vi på väg.
    Vadå anklagar dig? Du påstår något som jag sedan ställer frågor på och ber dig utveckla, då säger du att jag är oseriös och att jag "anklagar" dig. Klart att det verkar som att du försöker hitta en ursäkt att inte svara, varför kan jag naturligtvis bara spekulera om. Du får naturligtvis visa att jag har fel och försöka föra en normal dialog där jag inte behöver posta samma text om och om igen för att du "glömt" vad jags krev och inte orkar scrolla upp ett par meddelande.
  • Användarnamn
    Rundown skrev 2011-05-02 20:47:39 följande:
    Vadå anklagar dig? Du påstår något som jag sedan ställer frågor på och ber dig utveckla, då säger du att jag är oseriös och att jag "anklagar" dig. Klart att det verkar som att du försöker hitta en ursäkt att inte svara, varför kan jag naturligtvis bara spekulera om. Du får naturligtvis visa att jag har fel och försöka föra en normal dialog där jag inte behöver posta samma text om och om igen för att du "glömt" vad jags krev och inte orkar scrolla upp ett par meddelande.
    Adjö med dig.
  • SkåneP
    Användarnamn skrev 2011-05-02 20:51:17 följande:
    Adjö med dig.
    Vad var frågan?
  • Rundown
    Användarnamn skrev 2011-05-02 20:51:17 följande:
    Adjö med dig.
    Ja det brukar vara så med dig när frågorna blir krångliga. Välkommen åter.
  • Användarnamn
    Rundown skrev 2011-05-02 21:37:28 följande:
    Ja det brukar vara så med dig när frågorna blir krångliga. Välkommen åter.
    Vilka frågor, jag ser då inga frågor ......... ?
  • Rundown
    Användarnamn skrev 2011-05-02 21:39:34 följande:
    Vilka frågor, jag ser då inga frågor ......... ?
    Jag har ställt samma frågor de senaste sidorna, dett har du missat eller? Ärligt talat, är du stolt över din debatt"teknik" att spela dum och fråga "vad var frågan" 100 ggr för att slippa svara? Tycker du verkligen det är ett bra beteende? Om inte, varför gör du så då? Varför kan du inte som alla andra scrolla upp och läsa tidigare inlägg på denna sidan? Till exempel #777 och #772. Är det oklart exakt sammanhang kan du läsa mina senast 10-tal inlägg i tråden där jag ställt samma frågor om och om igen till dig medan du mest tramsat med "du är oseriös" och "vilka frågor" om vartannat.
  • SkåneP

Klockren illustration på hur jag upplevt mina (få men minnesvärda) möten med JV.

• Användarnamn
    Rundown skrev 2011-05-02 21:47:41 följande:
    Jag har ställt samma frågor de senaste sidorna, dett har du missat eller? Ärligt talat, är du stolt över din debatt"teknik" att spela dum och fråga "vad var frågan" 100 ggr för att slippa svara? Tycker du verkligen det är ett bra beteende? Om inte, varför gör du så då? Varför kan du inte som alla andra scrolla upp och läsa tidigare inlägg på denna sidan? Till exempel #777 och #772. Är det oklart exakt sammanhang kan du läsa mina senast 10-tal inlägg i tråden där jag ställt samma frågor om och om igen till dig medan du mest tramsat med "du är oseriös" och "vilka frågor" om vartannat.
    Det är tacksamt att driva med dig :)
  • Användarnamn
    SkåneP skrev 2011-05-02 21:49:33 följande:
    Klockren illustration på hur jag upplevt mina (få men minnesvärda) möten med JV.
    När du möter JV så hälsa att de kan besöka mig också.
  • Rundown
    Användarnamn skrev 2011-05-02 21:53:53 följande:
    Det är tacksamt att driva med dig :)
    Ja för svara på frågor och utveckla dina resonemang, det klarar du inte.
Svar på tråden Jesus Mirakel Tråd 3