Jesus Mirakel Tråd 3
Anastasia skrev 2010-12-22 00:35:57 följande:
AquariusGirlHar du läst boken 90 minuter i himlen med Don Piper? Det är verkligen en fantastisk bok som är baserad på en sann händelse. Don Piper hamnade i en trafikolycka vid en bro någongång på 80 talet. (Har jag för mig.) Han dog direkt - ambulans personalen dödförklarade honom - han var död i 90 minuter men vaknade sedan till liv igen, då en präst hade fått i uppdrag av Gud att gå till den här bron och att be för mannen i den röda bilen. (har för mig att den var röd, men kan också ha varit blå)
När Don dog så kom han till himlen och det han berättar är helt fantastiskt. Lovsånger - och ängöarnas vingar låter som en vacker lovsång till Gud. Don berättade att han aldrig har hört något så vackert som deras vingar. Hans familj, släkt och vänner mötte upp honom vid porten. Och de som hade varit sjuka var nu friska. Och alla var fyllda av glädje och de prisade Gud. Han såg även en gata av guld. Helt fantastisk bok! Om du och ni andra inte har läst den - läs den!=)
Här berättar han lite om detta! :)
" target="_blank">
Här kommer ett till Sid Roth avsnitt till alla som vill höra om fler vittnesmål om Gud:
http://www.sidroth.org/site/News2?news_iv_ctrl=-1&abbr=tv_&page=NewsArticle&id=9677
och min favorit:
">